Nowe buty z LovelyShoes

    Lity to chyba znane już każdemu buty, które albo się podobają, albo wręcz przeciwnie. Nie  ukrywam, że kiedyś byłam im zupełnie przeciwna i uważałam, że są okropne, ale… Jakoś mi się odwidziało i chciałam spróbować. Poczyniłam już raz zakup na słynnym allegro, ale do dnia dzisiejszego butów nie otrzymałam. Widocznie takie jest moje szczęście do zakupów internetowych. Jakiś czas temu otrzymałam propozycję wybrania sobie czegoś ze sklepu LovelyShoes. Początkowo odmawiałam, ale z biegiem czasu i ilością otrzymywanych wiadomości uległam. Wtedy na stronie głównej były właśnie lity i na nie padł wybór. 



Znowu muszę pochwalić obsługę tego sklepu, bo na każde patynie otrzymywałam wyczerpującą odpowiedź, a wysyłka nastąpiła w ciągu czterech dni. Trafiłam na Święta w Chinach, dlatego na swoją przesyłkę łącznie czekałam 27 dni. 

Lity, które wybrałam występują w kolorze pomarańczowym i różowym. Na stronie macie je tutaj. Dostępne są rozmiary od 35 do 40.


Buty są bardzo ładnej i o dziwo solidnie wykonane. Rozmiar jaki wybrałam dla siebie to 38 i powiem, że jest to typowy 38 jaki zwykle noszę.



Jedynym do czego mogę się przyczepić to to, że buty są troszkę twarde w środku, dlatego muszę dołożyć do nich jakąś miękką wkładkę. 



Udostępnij ten post