O dwóch taki z pielegnacji twarzy od Lambre

  Dziś rano udało mi się do końca zużyć żel do mycia trawy z Lambre, dlatego pomyślałam, że to odpowiednia pora na powiedzenie Wam o nim czegoś więcej.  

  • Wykazuje działanie myjące, oczyszcza skórę, usuwając z jej powierzchni naturalne zabrudzenia, a także zalęgający w porach i na powierzchni nadmiar sebum.
  • Reguluje pracę gruczołów łojowych, dzięki czemu następuje zmniejszenie występowania łojotoku oraz zmian trądzikowych. Żel zapobiega ich ponownemu powstawaniu.
  • Przywraca równowagę skórze, zapobiega procesowi zapalnemu, goi i zmniejsza prawdopodobieństwo ponownego wystąpienia  niepożądanych zmian.
  • Posiada właściwości antybakteryjne, zatrzymuje rozwój i rozmnażanie się bakterii.
  • Przywraca skórze naturalny koloryt, skóra staje się odświeżona i rozjaśniona.
  • Delikatnie usuwa nadmiar tłuszczu z porów, z powierzchni skóry, jak również powierzchniowe wągry.
  • Skóra staje się rozświetlona i naturalnie zmatowiona, wyraźnie wygładzona.
Sposób użycia:

Niewielką ilość żelu nanieść na dłoń, następnie rozprowadzić na skórze twarzy, szyi i dekoltu. Masować delikatnie ruchem kołowym i spłukać wodą. 


Żel ma bardzo chemiczny zapach, ale nie ukrywam, ze mnie się bardzo podobał. Niewielka ilość wytwarzało ogrom piany na twarzy, dlatego był to maksymalnie wydajny. Dobrze mył twarzy, oczyszczał z makijażu, zwężał pory i pozostawiał skórę matową przez dłuższy czas. Nie czułam po nim uczucia ściągnięcia skóry, nie podrażniał jej i nie zapchał moich porów.
 

Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że moja cera się z nim polubiła, mniej się przetłuszczała. Jedynie gdy kilka razy dostał się do oka troszkę mnie piekło, ale produkt przeznaczony jest do mycia twarzy, dlatego nie uważam tego za coś złego.


Drugim produktem jaki używałam przez jakiś czas był krem na noc. Z nim niestety nie polubiliśmy się.

 Oliwkowy krem na noc

  • utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia, dzięki czemu znika uczucie napięcia i szorstkości skóry;
  • odbudowuje naturalny ochronny płaszcz lipidowy skóry, pozostawia na powierzchni skóry ochronny film;
  • zmiękcza i wygładza naskórek;
  • łagodzi podrażnienia, niweluje oznaki zmęczenia;
  • chroni naskórek przed negatywnym wpływem środowiska.
Sposób użycia:
Krem stosować na noc po dokładnym oczyszczeniu skóry mleczkiem i nawilżeniem tonikiem z serii oliwkowej, delikatnie masując. Doskonale nadaje się do codziennego stosowania. 

Krem ma bardzo przyjemny zapach jaki i konsystencje, jako, że jest na noc ma cięższą konsystencje nie wchłania się szybko. Budząc się rano na mojej twarzy nadal była tłusta warstwa. Krem nie nawilżał mojej  skóry, a jedynie ją oblepiał dając efekt przetłuszczonej cery.  


Oba produkty, jaki i wiele innych możecie kupić na stronieLambre.

Udostępnij ten post