Paleta cieni Sleek Sunset

  Kolejnym moim nowym nabytki firmy Sleek jest paleta.  Kiedy zdenkowałam całkowicie oh so special oko zawiesiłam na Sunset. Trochę inaczej wyglądała na stronie, ale i tak bardzo mi się podoba, bo od jakiegoż czasu znowu naszło mnie na połyskliwe cienie. 





Wszystkie cienie maja satynowe wykończenie. 


Są bardzo ładnie skomponowane, chociaż ten żółty i niebieski jakoś mi nie pasuje i nie używam często. 




Wszystkie cienie są bardzo kremowe i dobrze napigmentowane. Dobrze nakłada mi się je na powieki i łączy z innymi cieniami. Muszę pochwalić tu czerń, która jest jak smoła, bardzo miłe zaskoczenie!  


Od jakiegoś czasu używam te paletki codziennie i chyba mam swoje nowe uzależnienie. Cienie Sleeka są bardzo trwałe i dobrze trzymają się powieki, nie osypując się i nie zbierając w załamaniu.  


Paletkę sunset równie możecie kupić na stronie Alledrogeria.

Udostępnij ten post