Nowości Rossmann edycja marcowa

  Na początku miesiąca odebrałam kolejną porcję nowości Rossmann. Nie wiem dlaczego Ne pokazałam Wam jeszcze zawartości marcowego pudełeczka, ale dziś postanowiłam to nadrobić. Zawartość paczek nowości jakie otrzymuja testerki są różne i mogę odrobinę różnić się zawartością. W tym miesiącu jestem bardzo zadowolona z mojego pudełka i testuje namiętnie każdy produkt. Szczególnie pokochałam nowy zapach od Beyonce...



Nivea, Cocoa&Milk, balsam do ciała pod prysznic

Nivea, Pure Fresh, żel pod prysznic

Veet, krem do depilacji pod prysznic, do skóry suchej Supreme Essence

Manhattan, Clearface, BB Cream

Rimmel, Stay Blushed, róż w kremie

Maybelline, Colossal Go Extreme, tusz do rzęs


Max Factor, Max Effect Mini lakier do paznokci, nr 56 green addict



Beyonce, Rise, woda perfumowana

Udostępnij ten post