Sammydress ujęcie drugie...


   Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje pierwsze zamówienie z internetowego sklepu Sammydress. Kolejny raz zdecydowałam się na mały haul, który dzisiaj Wam pokażę. Na zamówienie czekałam siedemnaście dni. Kolejny raz zostałam bardzo miło potraktowana przez obsługę Sammydress. Muszę bardzo pochwalić kontakt z nimi, bo na każdego mojego maila dostawałam wyczerpującą odpowiedź. 




Po pierwsze pędzle... Chodziły za mną od dawien dawna, dwa razy zamawiałam je na ebay'u ale ani razu do mnie do dotarły. Jest to odpowiednik słynnych pędzli Real Techniques.


Do wyboru mamy trzy warianty kolorystyczne tych pędzli. Ich cena to 15$ i je obejmuje darmowa wysyłka.







W zestawie mamy pięć pędzli, które są mięciutkie, włosie jest bardzo dobrze zbite, nie wypada. Bardzo cieszę się, że na rączce nie ma żadnego napisu, bo bałam się, że pojawia się jakieś chińskie znaczki. Używam ich zaledwie kilka dni, dwa z nich już myłam i nic złego się nie stało. Zobaczmy jak będzie dalej i za jakiś czas dam Wam znać. 



Dalej mam zegarek, który widziałam na kilku blogach. Kosztował niecałe 6 $


Szczerze to bardzo mnie rozczarował, bo jest o wiele mniejszy niż mi się wydawało. Jest też o wiele cięższy niż większość zegarków z japan style, wiec myślałam, że będzie solidny. Niby był zabezpieczony dodatkową folią, ale już przy rozpakowywaniu dwa kamyczki odpadły, dlatego musiałam je doklejać.


Na sam koniec pierścionek kokardka, który zawsze chciałam mieć. Kiedyś próbowałam sama sobie taki zrobić z modeliny, ale ja i ten mój talent plastyczny...





Taki sobie zwykły pierścioneczek za 2 $ i również jest w darmowej wysyłce.


 
  Jestem zakochana w tych pędzlach i na takie mizianie się jak ja są wystarczające. Bardzo, ale to bardzo żałuję, że dopiero teraz je mam. Pierścionek również mi się podoba i akurat pasuje na moje wychudziałe palce. Jedynie zegarkowi mówię nie, bo niby na zdjęciach wygląda dobrze to jakoś nie przemawia do mnie. 



PĘDZLE http://www.sammydress.com/product976367.html

ZEGAREK  http://www.sammydress.com/product227483.html
PIERŚCIONEK http://www.sammydress.com/product259566.html

Udostępnij ten post