Sleek Szminka True Colour w odcieniu fukcja!

   Wszyscy dobrze wiedzą, że pomadki ubóstwiam! Zdecydowanie bardziej wole je niż błyszczyki i lubię wszelkie mocne kolory. Czasami odwalę też taki, który do niczego mi nie pasuje… Chociaż ostatnio ktoś powiedział mi, że pasuje mi niemal każdy kolor na ustach. Ostatnio coraz bliżej poznaję kosmetyki Sleeka i im dalej się zagłębiam tym utwierdzam się w przekonaniu, że jest to bardzo, ale to bardzo dobra firma.

Tym razem wpadła mi w łapki szminka true color. Dostępna w sleekshop


"Bardzo napigmentowana szminka True Colour, dzięki której osiągniesz zamierzony efekt już od pierwszego pociągnięcia. Dodatkowo szminka została wzbogacona w pielęgnującą i nawilżającą usta witaminę E. "


Mój odcień to fuksja i jest to czysta, piękna, bezdrobinowa fuksja.



Pomadka jest niesamowicie napigmentowana i miękka, przez co bez problemu sunie po ustach. Nie podkreśla suchych skórek i nie wysusz ust. Utrzymuje się na ustach przez 2-3 godziny po czym zjada się od środka, a raczej ja ją zjadam! Daje ładne kremow wykończenie, ale nie jest całkiem matowa.




Udostępnij ten post