Deni carte i brwi....


  Od kiedy pamiętam podziwiałam brwi, to właśnie na nich skupiak uwagę nabardziej gdy spoglądam na twarze ludzi. Sama nie mam fantastycznych brwi i nigdy nie miałam. Nie mają dobrego kształtu, bo sama nie bardzo potrafię do zrobić, a lepiej nie będę ryzykowała i robiła czegoś co wiem, że wyjdzie kiepsko. Brwi mam za krótkie o jakaś 1/4 długości, więc dodatkowo muszę toszke je wydłużać. Próbowałam wielu kosmetyków do brwi i przynam, że najbardziej irytująca jest trwałość, a raczej jej brak.


 Jakiś czas temu zaczęłam używać cienia do brwi i pędzlka skośnego z firmy Deni Carte i przynam, że jestem oczarowana.


Cień kosztuje 9 złotcyh dostępny jest w trzech odcieniach. Ja zdecydowałm się na numerek 1. 


Natomiast skośny pędzelek kosztuje 5,40 zł i wykonany jest z włosia nylonowego.


Cień ma odpowiednia konsystencje przez co w połączeniu z pędzlekiem wypełnianie brwi jest proste i szybkie. Natężenie koloru możemy stopniować.


Bardzo podoba mi się efekt jaki uzyskuję z pomocą tego cienia. Trwałość również mnie zaskoczyła, bo od rana do wieczora brwi są doskonale podkreślone.


Udostępnij ten post