Eliksir do ust L`oreal

  
    Produkty do ust to niewątpliwie moja ogromna słabość. Dawniej miałam obsesje na punkcie lakierów i wszystkiego co do paznokcie, ale kiedy ktoś przypadkowy na ulicy powiedział mi, że pięknie wyglądam w podkreślonych ustach moja obsesja skierowała się właśnie ta pomadki, szminki i tego typu kosmetyki. Nie boje się kolorów i z miła chęcią eksperymentuję. Bardzo lubię też nowości i dobrze o tym wiecie. Jakiś czas temu L`oreal wypuścił Color Riche Extraordinaire Liquid Lipstick czyli tak zwany elisir do ust. Nie mogłam sie oprzeć i skusiłam się w promocji. Bardzo spodobało mi się opakowanie, bo jest bardzo eleganckie, proste, ale ma w sobie coś co przyciąga uwagę. 



Kolejnym plusem tego opakowania jest okienko, które doskonale odzwierciedla kolor pomadki. Na początek skusiłam się an kolor 500 molto mauve. Jest to cos podobnego do L`oreal Rouge Shine Caresse w kolorze Lolita.





Eliksir ma bardzo wygodnym aplikator, którym bez większych problemów nadłożymy produkt na usta. Z tym jednak odcieniem mam pewien problem, bo nie rozprowadza się równomiernie i od środka lekko się waży, dlatego pierwszą warstwę odciskam lekko w chusteczkę, a następnie nakładam drugą.



Nie podkreśla suchych skórek i pozostawia  usta bardzo gładkie i miękkie. Eliksir daje bardzo mokre wykończenie na ustach.  Po Kiku minutach od aplikacji delikatnie zastyga, ale i minimalnie się lepi co mnie nie odpowiada, bo włosy przyklejają i się niemiłosiernie. Trwałość mile mnie zaskoczyła, bo po 3-4 godzinach mimo, że połysk znika to czuć na ustach, że poamdka dalej tam jest i widoczny jest także jej kolor.



  Niby nie mam nic do zarzucenia, ale jakoś w regularniej cenie około 50 złotych nie polecam. Jest to raczej trwały błyszczyk pod ładna nazwą eliksir. Dla osób lubiących szklany połysk an ustach będzie do dobry produkt, ale jednak ja wole trochę inne wykończenie. Kolejnym minusem jak dla mnie jest paleta kolorów, bo w polce mamy zaledwie siedem, gdzie łącznie jest ich chyba szesnaście. 

Udostępnij ten post