Nowosci.... czyli APN cosmetics


   Tydzień rozpoczął mi się bardzo miło, bo tuż po godzinie ósmej odwiedził mnie pan z przesyłką. Poniedziałkowy uśmiech na mojej twarzy zmalowała mi firma APN Cosmetics od której dostałam boxa do przetestowania. Przesyłka była bardzo ładnie zakapowana aż szkoda było mi otwierać...




ale ciekawość zwyciężyła i zajrzałam do środka żeby wszytko dokładnie wymacać i powąchać. Dostałam cała serię kosmetyków w wersji zapachowej Karaiby.






SÓL DO KĄPIELI 

Aromatyczna sól do kąpieli KARAIBY zawiera ekstrakty z EKSTRAKTY Z OWOCÓW EGZOTYCZNYCH, GRANATU i PERŁY. Kąpiel w wodzie z dodatkiem soli skutecznie zmiękcza martwy naskórek i przygotowuje skórę do kolejnych zabiegów. Po kąpieli polecamy zastosować PEELING CUKROWY, a następnie BALSAM DO CIAŁA z tej samej serii.




PEELING DO CIAŁA 

Peeling cukrowy do ciała KARAIBY zawiera: EKSTRAKTY Z OWOCÓW EGZOTYCZNYCH, ACEROLI, PERŁY I GRANATU oraz OLEJ KOKOSOWY, które opóźniają proces starzenia się skóry i ujędrniają. EKSTRAKT Z PERŁY powoduje, że skóra staje się promienna, rozświetlona i elastyczna. Zawarty w peelingu cukier doskonale usuwa martwy, zrogowaciały naskórek. Kosmetyk ten polecany jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Po zabiegu polecamy zastosowanie BALSAMU DO CIAŁA z tej samej serii.




BALSAM DO CIAŁA 

Balsam do ciała KARAIBY zawiera wyselekcjonowane składniki m.in. EKSTRAKTY Z OWOCÓW EGZOTYCZNYCH, GRANATU, ACEROLI i PERŁY oraz OLEJ KOKOSOWY, które opóźniają proces starzenia się skóry i ujędrniają. EKSTRAKT Z PERŁY powoduje, że skóra staje się promienna i elastyczna. Balsam idealnie nadaje się do pielęgnacji wszystkich rodzajów skóry.




ŻEL POD PRYSZNIC



Kosmetyki APN możecie znaleźć na ich stronie internetowej Apn-cosmetics oraz w ich sklepie.



Udostępnij ten post