Pastelowy róż na paznokciach...Allepaznokcie...


   Wszelkie róże do moje ulubiony kolory na paznokciach. Lubie te pastelowe, ale i neonowe. Lakiery z internetowego sklepu allepanokcie widywałam już wiele razy na różnych blogach i nie ukrywam, że kusiły mnie. Kiedy otrzymałam paczką z kilkoma lakierami tej firmy wybór padł na pastelowy róż, który pokochałam od samego początku.







Lakier o którym Wam dzisiaj opowiem pochodzi z serii one colour exclusive. Kosztuje 9,90 złotych. 



Kolor na który się zdecydowałam ma numerem 81. Jest to pastelowy róż z     kremowym wykończeniem. Przy jednej grubszej warstwie jestem w stanie   dobrze pokryć płystkę paznokcie, ale ja wydłuzenia trwałości tradycyjnie   zdecydowałam się na dwie.


 Lakier dobrze rozprowadza się na paznokciach, szybko wysycha i nie tworzy    smug.


   Trwałość również mnie zaskoczyła, bo po pieciu dniach miałam jedynie lekko    pościerane końcówki.




* Pierścionek Harf

Udostępnij ten post