Płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy


  Bardzo lubię wszelkiego rodzaju toniki, wody czy inne preparaty do przemywania twarzy. Od prawie roku używałam wody różanej, która sprawdza się u mnie doskonale i mój cera bardzo ją lubi. Postanowiłam jedna wprowadzić coś nowego i z tej też okazji zdecydowałam się na płyn oczarowy do twarzy z kwiatem pomarańczy firmy Fitomed.






Płyn ma za zadanie tonizować, odświeżać oraz nawilżać skórę, a także ściągnąć rozszerzone pory.






Stosuję go rano, wieczorem i wciągu dnia aby odświeżyć makijaż. Płyn szybko się wchłania, dlatego zaraz po spryskaniu nim twarzy mogę nanieść krem i następnie makijaż. Skóra przy dłuższym używaniu preparatu faktycznie jest nawilżona, gładsza, a i widoczność  moich gigantycznych porów również uległa poprawie. Zaczerwieniania skóry po zastosowaniu płynu stają się bledsze.

Jest bardzo wydajny i kosztuje niewiele, bo 12 złotych, dostępny tutaj.



Udostępnij ten post