Akademia zmysłów L`occitane wydanie majowe...


    W tym miesiącu dołączyłam do akademii zmysłów L`occitane i kilka dni temu dotarło do mnie pierwsze magiczne pudełeczko na którego widok oszalałam zanim zajrzałam do środka. Jestem totalnie zakochana w pięknych pudełkach i im bardziej kolorowe tym uśmiech na mojej twarzy większy. 


Pudełeczko w przepięknych barwach z uroczą kokardką na rogach. 

Zajrzałam do środka, a tam jeszcze milczy widok, mianowicie różowa bibułka, czego chcieć więcej?



Przeczytałam dołączony do pudełka liścik z informacją iż ten miesiąc dedykowany jest nowej serii La Collection de Grasse-Nerolia& Orchidea. 



" Merolia&Orchidea to kolejny zapach z naszej serii La Collection de Grasse. Otuli Cię esencją zmysłowości i namiętności. To połączenie orzeźwiającej nuty owocowej z delikatnością kwiatowych tonów. Dzięki nim tej wiosny poczujesz się wyjątkowo kobieco i uwodzicielsko. "


W środku znalazłam wodę toaletową oraz mydło do kąpieli.








"  Łączy zapachy dwóch szlachetnych białych kwiatów, w rezultacie gdy się pieni, wytwarza kuszący, cudowny zapach. W kontakcie z wodą obficie się pieni, tworzy kremową konsystencję, dzięki czemu zapewnia łagodne i luksusowe oczyszczanie. Powstało z olejku neroli pochodzącego z basenu Morza Śródziemnego i absolutu z białej orchidei z Madagaskaru, pozostawia za sobą kwiatowy, owocowy zapach. Mydło perfumowane Neroli & Orchidea jest częścią Kolekcji Grasse, nazwanej na cześć miasta Grasse znajdującego się nad Morzem Śródziemnym, w Prowansji. Miasto jest znane jako ""światowa stolica perfum"", dzięki swojej wiedzy, zdobywanej na przestrzeni wieków, na temat: uprawy roślin aromatycznych i technik ekstrakcji oraz ich łączeniu z cennymi składnikami z dalekich krajów w celu tworzenia oryginalnych zapachów. "


Woda toaletowa Neroli & Orchidea 


" Kuszący i cudowny zapach, Woda Toaletowa Neroli & Orchidea tworzy harmonijną mieszankę zapachów dwóch szlachetnych białych kwiatów. Istota promiennego olejku neroli znad Morza Śródziemnego została staranie zmieszana z absolutem z białej orchidei z Madagaskaru. Owocowe przebłyski pomarańczy i brzoskwiniowe nuty serca dopełniają zmysłowy bukiet, który utrzymuje się delikatnie na ciele w ciągu całego dnia. Woda Toaletowa Neroli & Orchidea jest częścią Kolekcji Grasse, nazwanej na cześć śródziemnomorskiego miasta Grasse w Prowansji. Miasto to jest znane jako ""światowa stolica perfum"" dzięki swojej wiedzy, zdobywanej na przestrzeni wieków, na temat: uprawy roślin aromatycznych i technik ekstrakcji oraz ich łączeniu z cennymi składnikami z dalekich krajów w celu tworzenia oryginalnych zapachów. "

Uwielbiam kwiatowe zapachy, dlatego ten szybko skradł moje serce i już się z nim nie rozstanę. Mam nadzieję, że okaże się trwały, ale o tym opowiem Wam za jakiś czas jak dobrze go sprawdzę i wystawię na kilka prób :)





Udostępnij ten post