Garść nowości Wibo...


     Nowości w mojej kosmetyczce są zawsze mile widziane. Kosmetyki Wibo są mi znane i bardzo je lubię, więc z miła chęcią dzięki stronie Urodaizdrowie przygarnęłam kilka nowości do przetestowania. Sama mogłam wybrać sobie odcienie, wiec wszystko tarfiło w mój gust i ze wszystkiego bardzo się cieszę.

Lakier do paznokci z serii candy shop numerek 04 czyli piękny fiolet, a wręcz kolor bzów. uwielbiam takie odcienie na okres letni i właśnie takiego poszukiwałam od jakiegoś czasu. Nie miałam go jeszcze na paznokciach, bo troszkę obawiam się tego piaskowego wykończenia, ale niebawem zaryzykuje.

Lakier summer extreme nails w numerem 520 czyli pastelowa brzoskwinka. 


Błyszczyk do ust sensation z kwasem hialuronowym numer 5. Takie delikatny kolor do którego przekonałam się niedawno i z chęcią noszę takie nude na ustach.


Maskara Panoramic lashes Shine & Volume mascara, której zadaniem będzie zwiększenie objętości bez grudek i sklejonych rzęs.



I na samym końcu coś na czym zależało mi najbardziej czyli maskara Celebrity Look w kolorze niebieski. 




Udostępnij ten post