Ja i Palladio czyli nowości kosmetyczne


    Uwielbiam poznawać nowe marki kosmetyczne. Bardzo lubię wszelkie nowości i im mniej wiem o danym kosmetyku tym lepiej, bo moje wymagania są mniejsze i nie nastawia się do danego kosmetyku wedle recenzji jakie przeczytałam na blogach. Moją zupełną nowością stały się kosmetyki firmy Palladio. W ich asortymencie znajdziemy zarówno kosmetyki do makijażu jak i pielęgnacji, a wszystkie  wzbogacone są w takie składniki jak:
żeń-szeń, zielona herbata, aloes i witamina E.

Dzisiaj tylko pokażę Wam moje nowe zdobycze, a za jakiś czas przyjrzymy się każdemu z osobna.

W poszukiwaniu ulubionego kosmetyku Palladio zdecydowałam się na płyny korektor

Lekka kremowa formuła doskonale pokrywa wszelkie niedoskonałości skóry.


Dalej mam wypiekany róż w odcieniu blushin, który jest pięknym różowym odcieniem ze złotą poświatą. 

Rewelacyjne mocno napigmentowane wypiekane róże do policzków.           Zawierają delikatne drobinki, dzięki czemu otrzymujemy efekt rozświetlonej promiennej twarzy. Mogą być stosowane zarówno na sucho dla delikatnego rozświetlającego efektu bądź też na mokro w celu uzyskania mocniejszego makijażu.



W poszukiwaniu idealnego cienia do makijażu dziennego wybrałam sobie wypiekany cień, który można aplikować na sucho, ale i na makro. Odcień nazywa się champagne.

Pojedyncze wypiekane cienie do powiek. Charakteryzują się mocnym napigmentowaniem. Zawierają rozświetlające drobinki. Metoda wypiekania pomaga uzyskać dużą trwałość kosmetyku. Mogą być stosowane na sucho, dla naturalnego wyglądu lub na mokro w celu uzyskania wyrazistego makijażu. Każdy kolor stworzony dla tych cieni został tak dobrany aby, można było stosować pojedynczo bądź mieszać ze sobą w celu uzyskania oryginalnego efektu.


Dalej mam także cień do brwi.

Długotrwała formuła pudru stworzona idealnie do brwi. Delikatna konsystencja sprawia, że wystarczy jedno dotknięcie specjalnie wyprofilowanym aplikatorem aby zmienić wygląd naszych brwi zaledwie w kilka chwil. Puder jest bardzo łatwy w aplikacji, nie sypie się i utrzymuje przez cały dzień.


I na koniec to co lubię najbardziej czyli coś do ust, a dokładniej nawilżająca pomadka.

Nawilżające i mocno napigmentowane pomadki do ust skryte w ekskluzywnym i trwałym opakowaniu. Kremowa konsystencja ułatwia aplikację a wyrazisty kolor nie schodzi przez cały dzień.




Udostępnij ten post