Provoke czyli linka kosmetyków do makijażu Dr Irena Eris


    Dziś rano dowiedziałam się, iż Dr Irena Eris wprowadza na rynek kosmetyki kolorowe i jak słowo daję nie mogę przestać o nich myśleć. Przejrzałam sobie wszystkie produkty jakie mają w swoim niemałym asortymencie i już upatrzyłam sobie kilka perełek. Sama nazwa kolekcji czyli Provoke bardzo mi się spodobała i jestem ciekawa tych kosmetyków. 


" Linia kosmetyków do makijażu Dr Irena Eris PROVOKE to harmonijne i wysublimowane połączenie pielęgnacji z makijażem.  Wszystkie produkty, poza właściwościami upiększającymi, wzbogacone zostały o formuły pielęgnacyjne. Te wysoko zaawansowane i przetestowane dermatologicznie kosmetyki,  pozwalają każdej kobiecie stworzyć piękny, trwały i niepowtarzalny  makijaż, jednocześnie dbając o kondycję  jej skóry. Różnorodne konsystencje, szeroka gama ponadczasowych, subtelnych oraz wyrazistych odcieni, sprawiają, że każdy makijaż staje się przyjemnością. Obok  szerokiej palety klasycznych barw w Dr Irena Eris PROVOKE znajdą się także propozycje sezonowe, oparte na najnowszych trendach, dając tym samym możliwość kreowania modnych looków.
Dr Irena Eris PROVOKE to paleta 94 kolorów, 25 rodzajów produktów - od delikatnych, sypkich pudrów, po aksamitne, kremowe fluidy, podkreślające wyrazistość spojrzenia cenie, kredki do oczu i tusze, nasycone czerwienią pomadki i zmysłowe błyszczyki. Bogata gama kosmetyków i barw pozwoli na uzyskanie idealnego makijażu. "

 Ja na swoją chciejska listę wpisałam kilka kosmetyków, które jakoś najbardziej wpadły mi w oko i nie ukrywam, że gdy tylko pojawia się w drogeriach muszę się im przyjrzeć bliżej i coś z całą pewnością sobie zakupię. 



   Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, bo pielęgnacji Dr Ireny Eris bardzo lubię i śmiało mogę powiedzieć, że moja skóra też lubię tę firmę. 

Udostępnij ten post