Rimmel na dzień Mamy KONKURS


 Z okazji dnia mamy razem z marka Rimmel  mam dla Was konkurs. Do rozdania mam dwa zestawu w których skład wchodzi pomadka  z serii Moisture Renew oraz róż w kremie stay blushed..



1. Konkurs trwa od 26.05 do 1.06.2014

2. Fundatorem nagród jest COTY Polska Sp. z o.o.

3. Nagrodą są dwa zestawy składające się z szminki Moisture Renew oraz różu Stay blushed

4.  Konkurs polega na dokończeniu zdania:„Moja mama jest najpiękniejsza kiedy…”

5. Aby wziąć udzial w kokursie należy:

- być publicznym obserwatorem bloga JestemAgela

- Odpowiedzieć w komentarzu na pytanie konkursowe  „Moja mama jest najpiękniejsza kiedy…”

- pozostawić swój adres e-mail

6. Wyniki pojawią się na blogu w ciągu trzech dni od zakończenie konkursu

7. Na dane zwycięzców czekam 5 dni, po czym wybieram kolejnych.

8. Nagrody zostaną wysłane pocztą polską przez sponsora konkursu w ciągu 10 dni.

9.   Zwycięzcy zostaną wyłonieni przeze autorkę bloga JestemAngela.


10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2009 nr 201 poz. 1540 z późn. zm.)


11. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.


12.  Akceptacja regulaminu wiąże się ze zgodną na przesłanie danych  do sponsora.


13. Powodzenia  :-*

                                Moja mama jest najpiękniejsza kiedy…


Udostępnij ten post