Szampon do włosów Planeta Organica


       Moja przygoda z szamponami do włosów to raczej kwestia przypadków lub namowa reklam w telewizji czy gazetach. Zawsze wybieram te z napisem do "włosów farbowanych" lub "suchych i zniszczonych". Nigdy nie przywiązuję uwagi do składów, ale u mnie jest tak, że im więcej silikonów tym lepiej i tym lepiej czują się moje włosy. Nie zdarzyło mi się także aby jakiś szampon spodobał mi się na tyle aby kupić go ponownie. Od jakiegoś czasu dzięki uprzejmości dystrybutorowi Biosferapolska testowałam szampon do włosów farbowanych Planeta Organica, który przypadł mi do gustu na tyle, że dostał miano najlepszego jakiego używałam. 




Szampon  w swoim składzie zawiera olej z owoców rokitnika, którego zadaniem jest przywrócenie blasku matowym włosom oraz zapobieganie rozdwajaniu się końcówek. Ma również olej z nasion syberyjskiego lnu, który  zapobiega wypadaniu włosów, wzmacnia cebulki oraz nawilża włosy i skórę głowy. W składzie znajdziemy także miodunkę plamistą, której zadaniem jest wzmocnienie cebulki włosa.


Szampon ma bardzo przyjemny zapach, który niestety nie utrzymuje się na moich włosach. Mimo swojej dosyć płynnej konsystencji nie spływa z dłoni i dobrze się pieni. Idealnie myje włosy i doskonale radzi sobie ze zmywaniem nafty czy innych olejków. Pow względem czystości to szampon ten robi cuda i dawno nie miałam tak dobrze myjącego produktu. Niestety tak jak się obawiałam nie jestem w stanie po nim rozczesać włosów i dobra maska lub odżywka jest wskazana, bo inaczej byłoby tragicznie. Włosy po umyciu tym szamponem są wyraźnie dłużej świeże i nie mam konieczności mycia ich codziennie, tak jak robiłam to wcześniej. Bardzo ładnie się błyszczą i dobrze się układają.


Jestem zachwycona tym szamponem i bardzo podoba mi się, że przy dłuższym stosowaniu moje włosy nie są przesuszone. Nie wiem czy to jego zasługa czy nie, ale zauważyłam, że włosy znaczniej mnie mi wypadają. Pod względem mycia, bo właśnie od tego jest szampon nie mogę mu nic zarzucić, bo robi to idealnie. 

Udostępnij ten post