Dzisiejszy makijaż czyli różowo mi


    Jakoś nigdy nie pokazywałam, a raczej nie przepadałam za wstawianiem tutaj moich zdjęć. Moje kompleksy na punkcie każdej najmniejszej nawet części mojego ciała zawsze mi o sobie przypominają. Makijaży nie robię super świetnych, dlatego takowych postów również na blogu nie było nigdy...ale! Właśnie sobie postanowiłam, że raz na jakiś czas mogę wstawić tu coś makijażowego. Nie, nie nie będzie makijaży krok po kroku, spokojnie! Do tego nie mam cierpliwości i tłumaczenie komukolwiek czegokolwiek byłoby w moim wydaniu katastrofą. Żeby bloga urozmaicić i pokazać Wam, że nie tylko kupuję kosmetyki, ale też ich używam możecie spodziewać się czasami takich wpisów jak też dzisiejszy, ale zaznaczam czasami!



- podkład Celia nude
- korektor Eveline 8w1
- puder ryżowy paese
- bronzer sleek medium
- róż Paese nr 37
- baza pod cienie Dr Irene Eris
- różowy cień z paletki Sleek Acide
-kredka do brwi Dr Irena Eris
- tusz do rzęs Oriflame master curl
- pomadka L`oreal  202 Impulsive Fuchsia

Udostępnij ten post