Pudełko nowości Rossmann


  Pokazywałam Wam kilka dni temu na Instagramie kolejną paczkę nowości Rossmann. Pomyślałam, że może pokażę Wam zawartość pudełeczka z bliska. Od kilku miesiącu co miesiąc odbieram wybrany przez siebie zestaw i testują go. 



Kosmetyków z firmy Tołpa nie miałam nigdy, dlatego dwie nowości włosowe bardzo mnie zaciekawiły. Jest to seria biała wierzba przeznaczona do włosów przetłuszczających się.




Dalej mam nowy zapach od Playboy, który o dziwo spodobał mi się od samego początku! 

Cukrowy peeling do ciała Perfecta o zapachu lodów melba.
Nawilżający błyszczyk do ust Eveline.
Znany mi już i bardzo lubiany zapach gumy balonowej.
Pomarańczowo grejpfrutowy żel pod prysznic Isana.

Antyperspirant w sprayu Revona.

Znalazłam w pudełeczku także nowe limonkowe gumy Orbit.
Tak prezentuje się moje pudełeczko nowości Rossmann.


Udostępnij ten post