Rosegal haul


  Jakiś czas temu trafiłam na stronę Rosegal i zamówiłam sobie tam kombinezon. Jako, że to dosyc modny w tym sezonie strój i ja chciałam mieć coś takiego. Jednak po kilku dniach Pani pracująca tam odpisała, że kombinezon jest wyprzedany i żebym wybrała coś innego. Wtedy miałam zachciewajkę na szorty i to właśnie na nie padł wybór. Na przesyłkę czekałam jakieś trzy tygodnie. Muszę pochwalić obsługę tego Rosegal, bo na każde moje pytania dostawałam szybka odpowiedź.


Szorty przyszły do mnie identyczne jak na zdjeciu zamieszonym na stronie  Rosegal. Wszystkie wymiary są identyczne jak w tabelce, wiec tutaj duży plus, bo jak psiałam kilka dni temu z tym niektóre sklepy mają duży problem.


Szorty są wykonane z dobrego, mięsistego  materiału. Mają bardzo ładne przetarcia, które jak zwykle mnie urzekły.


 Dobrze układają się na ciele. Przetarcia an udach są podszyte materiałem, dzięki czemu nie prześwituje nam połowa nóg czego się obawiałam.

 Po jednym już praniu nic złego się z nimi nie stało i mam nadzieję, ze tak zostanie.

LINK do szortów

Następnie zdecydowałam sie na zwykły, biały zegarek. Mam już podobny i bardzo go sobie chwalę.



LINK do zegarka

No i na koniec mały  pierścionek, który w sumie spoko wygląda, ale strasznie o wszytko mi się zaczepia.

LINK do pierścionka

Udostępnij ten post