Sammydress haul


  Od kilku dobrych miesięcy poszukuję spodni z wysokim stanem. Szukam, szukam  nic mi się nie podoba, nic na mnie na pasuje albo źle leży. Zwątpiłam, że znajdę takowe spodnie w sklepach stacjonarnych, więc poszukiwania rozpoczęłam na wszelkich azjatyckich stronkach. Wpadłam do sklepu Sammydress i znalazłam tak kilka modeli, które całkiem całkiem prezentowały się na stronie i wybrałam dwie pary żeby zobaczyć jaki to będzie materiał i jak będzie się układał. Chciałam żeby spodenki trafiły do mnie w miarę szybko, wiec wybrałam trochę droższą wysyłkę, wiec tym razem do tego interesu dopłaciłam. Dostałam paczkę po 17 dniach od złożenia zamówienia, więc tutaj duży plusik dla sklepu.


Pierwszy model to zwykłe, proste szorty. Wymiary na stronie zgadzają się, wszytko jak w opisie. 
Spodenki mają bardzo dobry materiał, dobrze się układa i nosi. Podczas prania nie farbują, więc było to fla miłe zaskoczenie. 


 Są naprawdę rewelacyjne i bardzo się z nich cieszę. 


 Bezpośredni link do nich macie tutaj, a akurat są teraz w promocji.
Natomiast druga para, która cholernie mi się podobała od początku, a jak przyszła to już zupełnie się zakochałam okazała się za mała. Niestety wymiary na stronie oakzały się zupełnie zawyżone i zamiast
biodra: 88 cm                                                            biodra: 79 cm
talia: 71 cm               przyszły do mnie wymiary   talia: 67 cm
długość: 28 cm                                                          długość: 34 cm
 Spodenki mają genialny materiał, urocze przetarcia, które zdecydowały o ich zakupie.



Są cięte w trójką tak jak chciałam i kieszonki w taki sposób aby pupa wyglądała lepiej.


Są takie prześliczne, że właśnie zamówiłam dla siebie rozmiar większe, bo zakochałam się w tym modelu spodni i muszę mieć takie.



 Obecnie również są w promocji i link macie tutaj.

Udostępnij ten post