Nawilżajaca maseczka do twarzy organic shop


  Uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki do twarzy i bardzo często decyduję się na coś nowego. Znalazłam w stronie biosferapolska maseczkę aloesowo-bambusową i postanowiłam jej spróbować. Jej zadaniem jest głownie nawilżenie, wygładzenie i dostarczenie witamin skórze. W swoim składzie nie zawiera silikonów, parabenów ani sls.




Maseczka zamknięta jest w tubce o pojemności 75 ml. Bardzo podoba mi się szata graficzna, która jest bardzo przyjemna dla oczu.

Maseczka ma przyjemny, delikatny zapach. Konsystencje jest żelowa, bardzo dobrze rozprowadza się na skórze, nie spływa z niej. 

Idealnie sprawdziła się u mnie  w czasie gdy miałam dosyć duże problemy z przesuszona skórą. Dobrze ją nawilżała, wygładzała, a także zmniejszała widoczność porów. Trzymałam ją na twarzy przez 10-15 minut po czym zmywałam wacikiem nasączonym tonikiem nawilżającym. Zaraz po zmyciu nie miałam efektu ściągnięcia skóry. 

Bardzo polubiłam się z tym produktem, moja buzia zresztą również. Maseczka jest bardzo wydajna i jak tylko się skończy chętnie kupię ją ponownie.

Udostępnij ten post