niedziela, 27 lipca 2014

Nowości Rossmann


  Jak już wicie albo i nie, co miesiąc utrzymuję paczkę nowości Rossmann. Jakiś czas temu odebrałam kolejny zestaw, ale jak to ja zapomniałam Wam pokazać, dlatego tak na szybciutko teraz to zrobię. Większość tym kosmetyków wejdzie do sprzedaży w Rossmannie od września, ale każdy postaram się Wam podlinkować żebyście mogli dokładnie to sprawdzić.


1. Lovely Made with love, TopJewels
2. Laura deserowy balsam ochronny do ust
3. Wellness Beauty olejek do ciala mango i papaja
4. Mel Merio Pure woda perfumowana
5. Original Source Coconut żel pod pryszni
6. Vaseline Intensive Care balsam do ciała w sprayu
7. Manhattan Mega Lash tusz do rzęs

8. Rimmel Lasting Finish podkład
Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

Darin pisze...

3, 4, 6 i 8 oraz ziaja ... ciekawią mnie :)

*Nataleczka* pisze...

O ciekawie :)

zuocienie pisze...

ten olejek nr 3 widziałam już w rossmanie, ciekawa jestem Twojej opinii

Iva G pisze...

Fajne nowości :) czekam w takim razie na to aż pojawią się w sklepach - kilka z nich chętnie wypróbuję :) fajna przesyłka :)

Rudaaa12 pisze...

same smakołyki:)

Zakochanakochanka pisze...

Super nowosci!

Zakochanakochanka pisze...

Ja jestem najbardziej ciekawa podkłady, tuszu i tego balsamu :)

madmad pisze...

Fajne produkty, mnie ciekawi ten balsam w sprayu, takiego cuda nie miałam :)

Anna_Antonina pisze...

Ten balsam w sprayu bardzo mnie ciekawi, podkład również!

robaszekk pisze...

Wzięłam ten sam zestaw! Udanego testowania :)

Wdowa Po Stalinie pisze...

ten topik całkiem nieźle się prezentuje :)

agrestaco6 pisze...

świetne nowości ;)

Felicity Gold pisze...

super, zazdroszczę Ci :) moje zgłoszenie niestety ostatnio odrzucili

żaneta serocka pisze...

wspaniałości, gratuluję!

Klaudia She-wolf pisze...

ale fajnie, ze Vaseline bedzie w Rosskach ;)

Kasia Szewczyk pisze...

kochana czekam na recenzje podkladu;)

One_LoVe pisze...

Będę zaglądać na recenzje. ;)

Anna Niezgódka pisze...

ciekawie się zapowiada

Subiektywna Ja pisze...

ciekawi mnie vaseline :)

Wendys Nook pisze...

oo Vaseline w końcu będzie dostępne w PL :)

Magdalen pisze...

Czekam na recenzję :)

Justyna pisze...

No to czekam na recenzje ;-) Ciekawi mnie najbardziej podkład i Vaseline ;-)

Just My Lipstick pisze...

1, 2, 5 i 6 <3 Ciekawe zakupy :) Nie mogę się doczekać recenzji :)

http://www.fryzomania.pl pisze...

Bardzo ciekawe produkty. Większość z nich wygląda interesująco.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.