Tonik na bazie wody różanej czyli mój tonikowy ideał


    Pisałam już kilka razy, że woda różana bardzo dobrze się u mnie sprawdza. Moja cera polubiła się z różanymi produktami. Jakiś czas temu dostałam do przetestowania tonika na bazi wody różanej, który możecie znaleźć na stronie DailyBeauty.






Tonik znajduje się w butelce ze spryskiwaczem, dzięki temu aplikacja jest prosta, bo wystarczy spryskać twarz, jest to dobre rozwiązanie w czasie podróży. Używam go dwa razy dziennie- rano i wieczorem, a ostatnio w czasie upałów nawet kilka razy w ciągu dnia. Tonik ma typowo różany zapach, który ja osobiście bardzo lubię, ale nie każdemu będzie się on podobał. Przy zastosowaniu skóra staje się odświeżona i nawilżona. Tonik bardzo ładnie łagodzi podrażnienia i zmniejsza zaczerwienienia na twarzy. 


Tak jam mówiłam, lubię używać go również w ciągu dnia na makijaż i nic złego z podkładem czy  pudrem nie dzieje się. Tonik dzięki atomizerowi jest bardzo wydajny. 

Udostępnij ten post