środa, 27 sierpnia 2014

Bornprettystore kolejny raz czyli paletki do brwi


 Kolejną nowością jaką pokazałam Wam kilka dni temu była paletka cieni do brwi, która przyszła do mnie ze sklepu Bornprettystore. Wybierając kolor miałam trochę obaw, bo czasami rzeczywistość mija się z tym co widzimy na zdjęciach. Zanim przejdę do tego co w środku muszę pochwalić opakowanie, bo szczerze spodziewałam się czegoś gorszego. Jednak mile się zaskoczyłam, a ten piesek w logo totalnie mnie rozwalił!


W środku mamy trzy cienie, lusterko i aplikator, który jako tako dałby radę, ale ja wolę aplikować produkt swoim, sprawdzonym już pędzelkiem. 


Pierwszy cień jest to bardzo ciepły brąz, drugi ciemniejszy ale również ciepły  na końcu mamy czerń, której nie używam. Cienie mają bardzo dobrą konsystencje, bo nie są za suche ani zbyt kremowe. Do uzyskania zadowalającego mnie efektu używam pierwszych dwóch cieni i łącze je ze sobą. 


Cienie bardzo dobrze rozprowadzają się, nie osypują w ciągu dnia. Bardzo dobrze trzymają się, bo stan brwi pozostaje nienaruszony  od rana do wieczora.



Jestem bardzo zadowolona z tej paletki i ostatnio używam tylko jej. Możecie dostać ją na stronie Bornprettystore tutaj.

ELAH10

Udostępnij ten wpis

18 komentarzy :

Milena M pisze...

Przydałoby mi się :)

Zakochanakochanka pisze...

Jakie słodziutkie opakowanie! Bardzo ładnie sie prezentuje ta paletka :)

Justyna pisze...

Wygląda ok ;-)

Anna_Antonina pisze...

U Ciebie ciepłe brwi wyglądają bardzo dobrze! Ja ostatnio dobrać tonacji dla swoich nie mogę :/

kosmetyko holiczka pisze...

Opakowanie mi się podoba, jednak kolory zupełnie 'nie moje'. Mam wrażenie, ze nawet ten najjaśniejszy byłby dla mnie sporo za ciemny...

themakeupdrawers pisze...

A zdradziłabyś jakim sprawdzonym pędzelkiem je aplikujesz? Bo właśnie poszukuję jakiegoś nowego:)

Angela Klimek pisze...

Pewnie! chodzi mi o pędzlek z Deni carte, pokazywałam go tutaj http://jestemangela.blogspot.com/2014/04/deni-carte-i-brwi.html teraz z upływem czasu jestem z niego jeszcze bardziej zadowlona. Jest sztywny, cienki i nie traci kształtu po częstym myciu, mój ideał!

pirelka pisze...

Ciekawa paletka, ja jednak nie stylizuję brwi nigdy.

Kasia Szewczyk pisze...

Ciekawa paletka, a właśnie oglądam się za czymś do brwi ;]

Inga B. pisze...

Czekałam na tą recenzję :) Wyglądają ciekawie, pewnie ten najciemniejszy i średni brąz sprawdziłby się u mnie.

MartynaL pisze...

Ja bym musiała wziąć taką, ale z chłodnymi brązami ;)

One_LoVe pisze...

Nie używam cieni do brwi. :)

Southgirl pisze...

Ale slodki psiak :D Paletka idelanie skomponowana dla mnie z tego co widze :D

Ola pisze...

Jestem pozytywnie zaskoczona, bo myślałam, że kosmetyki z tego sklepu są kiepskie! Fajnie, że się sprawdza, ładnie i naturalnie u Ciebie prezentują się te cienie do brwi :)

www.e-depilacja.pl pisze...

Wybrałabym dokładnie ten sam zestaw kolorów. Jeśli dobrze się trzymają to może powinnam wypróbować, bo zazwyczaj brwi muszą poprawiać w ciągu dnia niestety.

Ty też możesz... pisze...

bardzo ładny efekt :)

Jestem Angela pisze...

Ja też i zawsze odmawiałam wspołpracy. ale jak widzę niesłusznie...

www.wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl pisze...

Efekt jest piorunujący.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.