sobota, 2 sierpnia 2014

Ja i moje farbowanie czyli farba Accent


    Dostaje od Was wiele pytań odnośnie koloru moich włosów, jakiej farby używam i czy farbuje włosy sama. Nie spodziewałam się, że odbiorę kiedykolwiek tyle zapytać o włosy. Z tego też powodu zdecydowałam się napisać Wam o farbuję, która ląduje na moich włosach co trzy tygodnie od ponad pół roku.  Z dosyć ciemnego czekoladowego brązu pomogła mi zejść fryzjerka. Po tym trzykrotnie włosy poddałam kąpieli rozjaśniającej w domu i po tym nałożyłam po raz pierwszy na całą długość farbę Accent. Tę farbę dostaniecie tylko w Rossmannie. 


Odcień, którego ja używam to 87 sahara.


W pudełko znajduje się: krem koloryzującym, emulsja do farb, rękawiczki, odżywka i instrukcja.

Do butelki z emulsją wyciskam krem koloryzujący oraz dołączoną odżywkę. Taką mieszkankę aplikuję tylko na odrosty. Farba ma konsystencje idealną, dzięki czemu nie wpływa podczas aplikacji. Po około 15 minutach zwilżam włosy wodą i masuje je aż pojawi się delikatna piana i zostawiam jeszcze na 5 minut.  Po 20 minutach wszytko wpłukuję, myję szamponem i nakładam maskę. Farba jest genialna, bo nie widać przejść koloru, pokrywa wszytko idealnie przez co farbowany właśnie odrost nie różni się od pozostałości włosów.


Włosy przed farbowaniem:

Włosy po farbowaniu:


Jestem bardzo zadowolona z tej farby i jeszcze przez długi czas pozostanę jej wierna.




Udostępnij ten wpis

25 komentarzy :

Zakochanakochanka pisze...

Kolor to masz faktycznie rewelacyjny!

Zakochanakochanka pisze...

Muszę popatrzeć inne odcienie tej farby :)

*Nataleczka* pisze...

Nie znam tej farby wogole.

Pozytywna28 pisze...

świetny masz kolorek ;) ja użyłam tej farby raz i nigdy więcej jej nie tknę :/ pomalowałam włosy na czekoladowy brąz, a po czasie wypłukała mi się jakimś cudem do żóltego blondu, gdy moje włosy był raczej w kolorze mysi brąz, dziwne zjawisko :D

MartynaL pisze...

Bardzo dobrze sobie poradziła ! Pasuje Ci bardzo taki kolorek :)

Liza Jurkowska pisze...

Śliczny kolor, jednak nie znam tej farby. Ja aktualnie używam L`Oreal Paris Prodigy 5, również pomaga mi z odrostami, które mam ciemniejsze niż reszta włosów, gdyż z ciemnego brązu przechodzę na średni blond. Może kiedyś skuszę się na Accent ;-)

InfallibleLifestyle pisze...

Nie używałam jeszcze tej farby, ale efekt u Ciebie jest naprawdę fajny, bardzo ładny odcień :)

Magdalena B pisze...

Nie znam tej farby ale u ciebie wyszedł świetny kolor.

Agata Samulak pisze...

A kiedyś jak szukałam farby zastanawiałam się na dtą, ale jeszcze żadnej opinii nie widziałam i się trochę bałam brać w ciemno. Super efekt!

Anonimowy pisze...

Ja uzywam brazu i uwielbiam! Ta farba jest bardzo dobra...za taka cene jest super!

Ty też możesz... pisze...

a ja nigdy nie farbowałam jeszcze włosów ;) wiem, niedzisiejsza jestem :D

terii teresa f. pisze...

Nie znam tych farb do włosów, wyglądają bardzo ciekawie.

Kasia Szewczyk pisze...

Kolor boski ;]

Jestem Angela pisze...

dziękuję :)

Jestem Angela pisze...

To Rossmannowy produk, wiec moze dlatego :)

Jestem Angela pisze...

Ja kiedyś uzywałam farb L`oreal ale moje włosy jakoś nie przyjmowały koloru :/

Jestem Angela pisze...

zazdroszcze!

Jestem Angela pisze...

Ja akurat na cene nie patrzę. Miałam farby z L`oreal i revlon, są drozsze, ale totalnie mi nie podpasowały...

Darin pisze...

Śliczny kolor. Niejednokrotnie zwracałam na niego uwagę.
Muszę poszukać tych farb w ross... może sama wypróbuję ....wszak odrosty się już duże u mnie robią ;/

Zofiana pisze...

miałam tę farbę, ale na moich włosach wyszła bardzo ciemna i nie tak w ciepłym odcieniu jak u Ciebie.

Picola pisze...

O widzisz, ale mi się nadarzyłaś z tym postem! Ostatnio tydzień spędziłam szukając farby do włosów przed weselem, a akurat ta była na promocji. Ale nigdzie o niej jeszcze nie słyszałam - ani dobrego ani złego i bałam się kupować w ciemno, a w moich Rossmanach nie było też tej tekturowej palety do sprawdzenia zafarbowanych włosków... Prezentuje się bosko :)

Anonimowy pisze...

hej ja tez mam obecnie ciemny braz i chcialabym zejscdo ciemnego blondu.Jak ci sie to udalo??

Klaudia pisze...

miałam podobnie :/

Anonimowy pisze...

A ja po wielu próbach z różnymi farbami trafiłam na ACCENT 87 sahara i już odtąd nie chciałam żadnej innej farby, bo tylko ona umiała moim mysioblondom z siwymi odrostami nadać naturalnie delikatny odcień z ciepłym złotawym blaskiem. Niestety! Od początku roku 2016 TEJ FARBY JUZ NIE MA W ROSSMANACH. No i mam problem.

Anonimowy pisze...

Dziewczyny, z radością informuję, że farby Accent po dłuższej nieobecności wróciły na rossmanowe półki (woj.lubelskie). Byłam wczoraj i widziałam na własne oczy :) Obecnie trwa promocja i można je nabyć za 5,99 :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.