niedziela, 17 sierpnia 2014

Ja i Realash czyli 4 tygodnie używania odżywki


  Jak też wspominałam już na blogu rozpoczęłam kuracje rzęs z produktem Realash. Pisałam na blogu post wstępny tutaj. Spokojnie używałam dobie odżywki chociaż na początku nie powiem, oczy troszkę mnie piekły zaraz po aplikacji, ale wszelkie dolegliwości minęły po kilku dniach. 

Minęło cztery tygodnie, więc mogę się troszkę wypowiedzieć. Moje rzęsy zdecydowanie odżyły i chodzi mi tu głownie o nawilżenie, bo nie są już takie suche i sztywne. Zdecydowanie nabrały lepszej kondycji i przestały wypadać. Zauważyłam również, że podkręciły się i nie są już takie proste jak druty. Minimalnie widzę także wydłużenie, ale nie ukrywam, że liczyłam na coś więcej. 



Po dwóch tygodniach rzęsy wyglądały tak:


Po czterech tygodniach:

Udostępnij ten wpis

20 komentarzy :

MartynaL pisze...

Muszę się rozejrzeć za taką odżywką, bo moje rzęsy ostatnio jakieś liche są :P

włosovelove. pisze...

za niedługo muszę ją kupić bo rzęsy zaczynają się tego domagać ;)

Alieneczka pisze...

Troszkę je ruszyło ;) najlepsze efekty zawsze po 2 miesiącach widać. .. także używaj nadal

Zakręcony Świat Marty pisze...

może jak dłużej będziesz używać tej odżywki to jeszcze się rzęsy bardziej wydłużą?

I am Emilia pisze...

miałam coś podobnego i dostałam po tym uczulenia

Kasia Szewczyk pisze...

Ja używam pomadki ALterra i daje mi zadowalające efekty ;]

Paulina G pisze...

Ja wolę odżywkę z L`Biotici. Już ją sprawdziłam, używam cały czas i kondycja moich rzęs jest zdecydowanie o niebo lepsza :)

kosmetyko holiczka pisze...

Szału nie ma...

robaszekk pisze...

Kurcze, niewiele się zmieniło, a w internecie można znaleźć zdjęcia prezentujące naprawdę mega efekt po tej odżywce. Może nie na każdego działa tak samo.

Iwonellka pisze...

Ja nie dostrzegam różnicy między tymi po 2, a po 4.

Anonimowy pisze...

Używałam jej, ale ona na mnie nic nie zrobiła... Jak rzes były suche, krótkie tak też pozostaly.

Lazurowy Ptak pisze...

Rzeczywiście, dość marny efekt. Ja jakoś nie mam przekonania do tej odżywki, stosuję natomiast regenerum do rzęs i spisuje się całkiem nieźle!

Ty też możesz... pisze...

Po 4 tygodniach ciężko mowic o spektakularnych efektach... ja w najbliższym czasie też zbieram się do recenzji odżywki do rzęs której obecnie używam, ale muszę się zmobilizować do zrobienia zdjęć ;)

xXJuleczkaXx pisze...

najważniejsze że efekt satysfakcjonuje Twoja osobe :)

Justyna pisze...

Myślałam, że będą lepsze efekty ;-)

Anonimowy pisze...

Cztery tygodnie stosowania to dopiero początek. Z tego co wyczytałam na stronie to potrzeba trzech miesięcy. Wydaje mi się, że trzeba cierpliwości, bo na innych blogach widziałam, że dziewczyny też nie miały od samego początku efektu aż tak widocznego ale przy tych porównaniach zdjęć po trzech miesiącach widać, że rzęsy rosną potem jak szalone. Ja sobie ostatnio zamówiłam i też zaczynam stosować. Nawet jak rzęsy miałyby się tylko wzmocnić to i tak uważam że warto....

Zakochanakochanka pisze...

Ja używałam też odżywki i u mnie nic nie zrobiła. Naoglądałam się zdjeć w sieci i później żałowałam.

Anna_Antonina pisze...

Nie widzę super efektów. jedni chwalą, a inni właśnie tak jak Ty prawie nie widzą różnicy :/

Anonimowy pisze...

miesiąc jednak nie wystarczy, rzęsy jak włosy, wypadają i rosną nowe, ciągle trzeba mieć je na oku

Anonimowy pisze...

kurcze zdjęcia przed i po w sieci naprawdę super, poczekaj, pewnie tobie też się uda :) trzymam kciuki!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.