środa, 6 sierpnia 2014

Księżczniczkowe zakupy czyli Choies haul!


     Przychodzę dziś do Was z moimi najnowszymi zdobyczami. Kilka dni temu dotarła do mnie paczka ze sklepu internetowego Choies.Muszę przyznać, że byłam zaskoczona, bo czekałam na nią 11 dni. To moje pierwsze zamówienie tam i na pewno nie ostanie, bo połowa dostępnych tam rzeczy strasznie mi się podoba!




Na pierwszy ogień wybrałam pomadkę, bo akurat kosmetyki dostępne na tej stronie nie są aż tak popularne i moja ciekawość zwyciężyła. Opakowanie tej szminki jest prześliczne! To chyba najładniejsza pomadka jaka mam, a nie mam ich przecież mało. 


Ja skusiłam się na odcień numer 3 czyli typowy neonowy róż. Kolor jest identyczny jak takie biurowe zakreślacze, boski!







Kwiatki na głowę kusiły mnie od dawna, ale sieciówkowe ceny są przerażające, bo nie wyobrażam sobie wydać 60-80 zł na zwykłą opaskę. Dlatego gdy zobaczyłam je na Choies wiedziałam, że muszę je mieć!






Kolejny wariat kolorystyczny dobrałam do pomadki, którą pokazywałam wyżej.







Udostępnij ten wpis

40 komentarzy :

Kasia Szewczyk pisze...

Kolor szminki jest boski ;]

Pink Lipstick pisze...

ta szminka jest cudna !

Anna_Antonina pisze...

Jaka z Ciebie piękna księżniczka!

Milena M pisze...

Piękne zdjęcia, pasuje Ci ta opaska :)

ciaach pisze...

ale cudownie wyglądasz :)

kosmetyko holiczka pisze...

Pomadka ma fantastyczny kolor i piękne opakowanie *-*

agrestaco6 pisze...

genialny wianek :)

kikusia moda pisze...

Pomadka jest fantastyczna ;) i super się prezentuje ;)

Zakochanakochanka pisze...

Księżniczka z Ciebie jak się patrzy!

Laurix Bang pisze...

Cudowna szminka ! <3
Zaobserwowałam :>
Zapraszam do siebie http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Ta pomadka jest jak z bajki!

Paweł Roman pisze...

Dokładnie!

MartynaL pisze...

Piękna jest tak pomadka ! Ślicznie wyglądasz w tej opasce :)

Anonimowy pisze...

This lipstick is cute! You are a beautiful women!

Agata Samulak pisze...

pomadka jest rewelacyjna!

I am Emilia pisze...

ładna opaska

Sara ssarusska pisze...

Szminka wymiata :)

Inga B. pisze...

Opakowanie szminki faktycznie jest śliczne :)

Anonimowy pisze...

Szminka <3

Marti pisze...

Kolor pomady dla Ciebie wręcz stworzony! *.* Kwiatuszki też piękne! Pasują Ci! :)

Ags Adas pisze...

W tej stylizacji jesteś prawdziwą letnia księżniczka! :)
Masz rację, że w sieciówkach ceny kwiatowych opasek przyprawiają o ból głowy i zniechęcają skutecznie do kupna.
obserwuję :)

http://aandafactory.blogspot.com
http://www.facebook.com/AandAfactory

robaszekk pisze...

pomadka wygląda pięknie!

Ewelina K pisze...

Rzeczywiście takie księżniczkowe:) opakowanie szminki zachwyca:)

Ola pisze...

Pomadka jest genialna! Opakowanie i kolor.. ach :)

Panna Vejjs pisze...

Kwiatuszki są urocze a szminka genialna! :D

xXJuleczkaXx pisze...

szminka ma obłędną barwe! Zdjecia genialne

Jestem Angela pisze...

heh dziękuję!

Jestem Angela pisze...

Bardzo dziękuję!

Jestem Angela pisze...

Opakowanie na żywo wygląda jeszcze piękniej :)

Jestem Angela pisze...

dziękuje :)

Jestem Angela pisze...

Dziękuję

Jestem Angela pisze...

Oj tak, szkoda mi wydać 80 zł na opaskę, którą załozę kilka razy...szczególnie, że nie jest to jakos swietnie wykonane...

Jestem Angela pisze...

:)

Jestem Angela pisze...

dzięki :)

Natalia pisze...

za ta pomadke moglabym zabic :D genialny kolor!!

Justyna pisze...

Szminka <3

Joanna pisze...

Ale cudowna ta pomadka! <3

Justyna K. pisze...

opaski są urocze :) a szminka ma odważny, ciekawy kolor :)

Anonimowy pisze...

Lipstick <3

sweet strawberry pisze...

Ooo, ta pomadka rzeczywiście jest piękna! Tak jak i z resztą opaski!
Uczciwie poklikałam.
http://kingas1blog.blogspot.com/2015/03/jestesmy-po-to-by-sobie-pomagac.html
Byłabym wdzięczna za poklikanie w linki u mnie. W wolnej chwili zapraszam...
http://kingas1blog.blogspot.com/

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.