niedziela, 24 sierpnia 2014

Lipgloss od BornPrettyStore...czyli pomarańczka na ustach


     W ostatnim poście pokazywałam Wam błyszczyk ze sklepu BornPrettyStory. Kilka z Was chciało zobaczyć go z bliska, dlatego dzisiaj przychodzę z takim wpisem. Jestem totalnie uzależniona od produktów do ust, ale błyszczyków nie lubię. Natomiast ten skradł moje serce już samym kolorem. Tam gdzie są mocne, neonowe kolory jestem i ja!

Błyszczyk ma genialne opakowanie, które niesamowicie mi się podoba. Jeśli więcej błyszczyków tak ładnie wyglądałaby to pewnie miałabym ich więcej.


Wybrałam dla siebie odcień z numer 2 czyli neonowy pomarańcz. Dostępnych jest w sumie dwanaście kolorów, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Dostępny tutaj.

Aplikator jest typowy dla błyszczyków. Nie jest niczym odkrywczym i w sumie jak dla mnie dosyć dobrze nakłada się nim produkt na usta.

Moje usta naturalnie są dosyć ciemne, wiec aby uzyskać pożądany efekt pod błyszczyk wklepuję delikatnie korektor i przypudrowuje wargi. Aby nadać ustom pełne krycie nakładam dwie warstwy. Bez korektora były to cztery i i tak widać było minimalne prześwity. Błyszczyk nie klei się, co jest dla mnie niesamowicie ważne. Kolor bardzo mi się podoba i jestem w nich zakochana. Błyszczyk jak to błyszczyk może i nie utrzymuje się długo, bo po półtorej godzinie trzeba coś tam poprawić, ale i tak jest moim ulubieńcem ostatnich kilku dni.

Dostępny na stronie Bornprettystore za 5,99$ tutaj.

ELAH10



Udostępnij ten wpis

29 komentarzy :

Inga B. pisze...

Piękny neon :) U siebie bym go nie widziała, ale u kogoś zachwyca :)

Alieneczka pisze...

Boski neonek ♥

Zakochanakochanka pisze...

Jak Ci pięknie w tym kolorze!

Anonimowy pisze...

Jak Ci pasuje!

Anna Kal pisze...

Świetnie to wygląda! I jeszcze z Twoimi ustami - miód malina :D

robaszekk pisze...

Nie skusiłabym się na taki kolor, ale na zdjęciu wygląda super :)

włosovelove. pisze...

Nie spodziewałam się, że ten błyszczyk będzie dawał aż taki głęboki kolor na ustach! ;) Cudownie się prezentuje na Tobie.

zuocienie pisze...

no jestem pod wrażeniem!! wygląda super i świetnie do Ciebie pasuje

Iwonellka pisze...

Piekny kolor i bardzo Ci pasuje.

I am Emilia pisze...

ciekawy kolor

http://www.iamemilia.blogspot.com/

MartynaL pisze...

Świetny kolor ma ! Muszę sobie zamówić ;)

Natalia Lily pisze...

Czadowo wygląda na ustach !! :D

Darin pisze...

Pięknie wygląda. Sama osobiście boję się takich neonowych kolorów na ustach :P

Wdowa Po Stalinie pisze...

wygląda bardzo elektryzująco :)

xXJuleczkaXx pisze...

bajeczny!

BERY pisze...

zartujesz ze taki kolor? no padłam .. wielkie wow

Milena M pisze...

Genialne usta :)

Katarzyna kobieceszufladki pisze...

Wygląda obłędnie!

Southgirl pisze...

Ale zarowa! U Ciebie super, u mnie bylaby porazka :P

Joanna imię piękna pisze...

Ten błyszczyk ma świetny kolor ;))

Kasia Szewczyk pisze...

Ładny neonowy kolor ;]

Lola pisze...

Jest niesamowity!

Adrianna ▲ pisze...

Whoa! Świetna pigmentacja jak na błyszczyk!

żaneta serocka pisze...

Ładnie Ci w tej pomarańczy

Jestem Angela pisze...

Dziękuję :)

Jestem Angela pisze...

Dzięki :)

Jestem Angela pisze...

Tak jak pisałam, nakłądam pod błyszczyk delikatny korektor i właśnie taki efekt uzyskuję :)

Anna Bielaszewska pisze...

mega neonek masz na ustach
piękny kolor

Zofiana pisze...

obok takiego koloru nie można przejść obojętnie :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.