poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Makijażowy poniedziałek z paletką Ingrid


   Od jakiegoś czasu totalnie nie mam ochoty na malowanie powiek cieniami. Jakoś gdy jest tak gorąco moja wena na makijaż oka ogranicza się na kreski robionej kredką i tyle. Jakiś czas temu w moje łapki wpadła poczwórna paletka z Ingrid. Zaczęłam jej sobie używać, używać i nie ukrywam, że z nią wena na makijaż oka troszeczkę wróciła. Dzisiaj rano zmalowałam sobie coś tymi cieniami i w ramach makijażu poniedziałkowego pokażę go razem z kilkoma słowami o samej paletce. 




Moja paletka to numer 107 z serii Casablanca i mam w sobie cztery cienie,. które pod względem kolorystycznym nazywałabym jako mój ideał.


Cień numerek jeden  to piękny, biały kolor, który ma delikatną satynową poświatę. Bardzo dobrze sprawdzi się do rozświetlania kącika, jest dobrze napigmentowany.


Cień numerek dwa to delikatny róż, którego pigmentacja niestety nie powala.

Cień numerek trzy to piękna matowa brzoskwinia, dobrze napigmentowany i idealny na ruchomą powiekę.

Cień numerek cztery to matowy, ciepły brąz, który pięknie wygląda w załamaniu powieki.


Cienie są bardzo przyjemne w aplikacji, dobrze się rozcierają i blendują. Podczas nakładania czasami lekko się osypują. Nakładam je bez bazy i spokojnie trzymają się właściwie przez cały dzień. 




Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

Kasia Szewczyk pisze...

Bardzo lubię Cię w takich kolorach ;]

kosmetyko holiczka pisze...

Ale boskie odcienie *-*

Magdalen pisze...

Podoba mi się ta brzoskwinka :)

agrestaco6 pisze...

śliczne odcienie :)

agrestaco6.blogspot.com

asiablog.pl pisze...

I kto mi pisze o piękności :) śliczna jesteś!

Ty też możesz... pisze...

lekko i delikatnie :)

One_LoVe pisze...

Fajne zestawienie kolorów!

MartynaL pisze...

Fajne, delikatne kolorki ::)

robaszekk pisze...

Bardzo ładne kolorki :)

Karolina W pisze...

Ładne kolory, podoba mi się 2 i 4 :) Co masz na ustach?

Milena M pisze...

Fajne zestawienie kolorów :)

żaneta serocka pisze...

bardzo ładne cienie, delikatnie napigmentowane

Justyna pisze...

Piękny makijaż wykonałaś tymi cieniami :-)

Zakochanakochanka pisze...

Ta paletka jest przepiękna <3

Zakochanakochanka pisze...

właśnie, co na ustach?

Anna_Antonina pisze...

To zdecydowanie Twoje kolory!

Jestem Angela pisze...

dziękuję :)

Jestem Angela pisze...

dziękuję

Jestem Angela pisze...

Wibo lip sensation numer 5 :)

Iz. pisze...

Świetny makijaż :) Pasuje do Ciebie :)

Monika P. pisze...

Paletka bardzo mi się podoba, świetne kolory :) Piękny makijaż :)

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Piękne kolory! <3

Vena Styl pisze...

świeży naturalny look, kolorki piękne.

zuocienie pisze...

pięknie lekko subtelnie, idealnie na dzień, bardzo mi się podoba

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.