sobota, 30 sierpnia 2014

O pewnym błyszczyku słów kilka...


   Wiem, wiem pewnie macie już dosyć wpisów o produktach do ust, ale został mi jeszcze jeden, który czekałam cierpliwie na swoją kolej. Pogadam Wam troszkę o pewnym błyszczyku ze sklepu Choies i obiecuję, że na jakiś czas produkty do ust nie będą się tutaj pojawiały.




Błyszczyk ma zgrabne, proste opakowanie, któremu nic zarzucić  nie mogę. Natomiast co do koloru to na stronie wyglądał ciemniej, a w rzeczywistości to prawdziwa czysta czerwień. 


Do pełnego krycia potrzebowałam nałożenia dwóch warstw, przy czym błyszczyk nie klei się i nie lepi jak mają to w zwyczaju takie produkty. Daje bardzo ładne błyszczące wykończenie, ale jest on zupełnie kremowy, nie ma żadnych drobinek. 



Zamawiając go miałam nadzieję, że chociaż troszkę będzie wnikał w usta i mimo upływu czasu pozostawi kolor. Niestety tak nie jest, a po dwóch godzinach zjada się cały.

Jest to całkiem dobry błyszczyk, któremu nic zarzucić się nie da, ale ja spodziewałam się czegoś innego. Mimo to bardzo się polubiłam z tym kolorem. Możecie kupic go na stronie Choies tutaj
Udostępnij ten wpis

17 komentarzy :

Zuzia P. pisze...

Pięknie Ci w nim! :)

Paulina a pisze...

pasuje do Ciebie ;)
poza tym ma piekny kolor!

Zakochanakochanka pisze...

Tobie chyba w każdym kolorze pięknie!

Anna_Antonina pisze...

Na Twoich ustach wyglada ślicznie!

kosmetyko holiczka pisze...

Czemu mają się nie pojawiać!? No proszę Cię! Uwielbiam :D

Weronika pisze...

Pięknie wyglądasz :)

::MaGic Lov:: pisze...

świetnie sie prezentuje ;)

Anonimowy pisze...

Wyglądasz przepięknie!

yzma87 pisze...

Cudo! Nawet nie wiedziałam, że tam mają też kosmetyki :-)

Jestem Angela pisze...

Mają, mają i właśnie one najbardziej mnie kuszą :D

Jestem Angela pisze...

dziękuję

Jestem Angela pisze...

Oj nie w każdym...

Jestem Angela pisze...

Bo chyba zanudzam już produktami do ust, a zresztą muszę przystopować, bo moja obsesja coraz bardziej się pogłębia...ale miło mi, że Ci się podobają takie posty :*

MartynaL pisze...

Szkoda, że za długo się nie trzyma :/ Ale wygląda uroczo ;)

Anna B pisze...

kolor rewelacyjny , ja jednak nie lubię błyszczyków ;)

Ola pisze...

Mimo, że to błyszczyk to kolor ma genialny! :)

www.wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl pisze...

To prawda, kolor jest zjawiskowy.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.