piątek, 29 sierpnia 2014

Różowa miłość z Choies czyli ideał neonowej pomadki!

  Zgodnie z obietnicą dzisiaj pokażę Wam starszą siostrzyczkę szminki, którą mogłyście poznać we wczorajszym poście. Ta trafiła do mnie jako pierwsza i totalnie rozkochała mnie w sobie. Za każdym razem kiedy mam ją na ustach dostaję masę pytań co to takiego.


Opakowanie cudne, ale o tym mówiłam już wczoraj.


Kolor o którym dzisiaj opowiem to numer 3 i jest to czysty, neonowy róż!


Pomadka jest kremowa, ładnie sunie po ustach. Mam wrażenie, że mnie podkreśla suche skórki niż jej poprzedniczka.


Utrzymuje się do dwóch godzin po czym potrzebna jest poprawka, ale ja aplikuję ją z wielką przyjemnością. W tym kolorze czuję się rewelacyjnie i ostatnio noszę praktycznie cały czas!



Dostępna na stronie Choies tutaj.

Udostępnij ten wpis

26 komentarzy :

xXJuleczkaXx pisze...

jest fantastyczna! Idealnie pasuje do Ciebie

patrycja sprada pisze...

Opakowanie widzę to kopia pomadki z Etude House ale i tak całość piękna no a kolor miazga! <3

One_LoVe pisze...

Takie kolory idealnie do Ciebie pasują. :)

Magdalen pisze...

Co za kolorek! <3

Kasia Szewczyk pisze...

Kolor boski dość odważny ;]

Anonimowy pisze...

Kolor <3

OnAlwaysTogether pisze...

Kolorek bardzo ładny, ale u mnie raczej dobrze by nie wyglądał :)

Alicja K pisze...

Mi się to opakowanie nie za bardzo podoba, ale kolor jak najbardziej Ci pasuje. Bomba!

kosmetyko holiczka pisze...

Ale intensywny kolor !!! *-*

żaneta serocka pisze...

odcień jest rewelacyjny!

BlondeChemist pisze...

Ciekawe czy bym się dobrze czuła w takim neonowym kolorze :) Tobie jest w nim świetnie :)

włosovelove. pisze...

Jaki intensywny kolor! Przepiękny! ;)

Klaudia Wołowiec pisze...

świetny kolorek
claudiaa11225.blogspot.com

Anna_Antonina pisze...

Ten kolor jest idealny dla Ciebie! Pięknie Ci w takich neonach :)

Anonimowy pisze...

Bardzo CI pasuje taki odcień!

Jestem Angela pisze...

Dziękuję :)

Jestem Angela pisze...

nawet nie widziałam, zaraz looknę pomadki Etude

Jestem Angela pisze...

dziękuję

Zofiana pisze...

kolejny genialny neon :)

Iwonellka pisze...

Nie no przepiękna jest!

Ola pisze...

Genialna jest ta pomadka! I bardzo do Ciebie pasuje:)

Alieneczka pisze...

Kolor IDEALNY ♥♡♥ CUDO

::MaGic Lov:: pisze...

mega świetny <3

Jestem Angela pisze...

dzięki

Jestem Angela pisze...

dziękuję

www.wyposazenie-salonu-fryzjerskiego.pl pisze...

Cudo, cudo i jeszcze raz cudo.

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.