piątek, 22 sierpnia 2014

Sierpniowe nowości kosmetyczne


    Dzisiaj mam dl Was post, który o dziwo zawsze cieszy się dużym zainteresowani, a mianowicie nowości. Nie wiem dlaczego, ale ja sama również uwielbiam przeglądać na innych blogach haule i tego typu wpisy. Zbierałam i zbierałam nowości aż uzbierało się kilka na porządny post.


Zaczynamy od wygranej w konkursie Rimmel. Tak trafił do mnie błękitny lakier 853 pillow talk z serii Rita Ora, którą osobiście uwielbiam. Do tego pomadka  z serii Moisture renew, którą również uwielbiam i tym razem jest to odcień 705 let's get naked. Czarna kredka  oraz krem bb, który jest dla mnie za ciemny.

Kilka dni temu przyszło do mnie również zamówienie ze sklepu Rosewholesale czyli zestaw jedenastu pędzli. czaiłam się na nie już od jakiegoś czasu, ale zawsze były wysprzedane, ale nareszcie je dorwałam. Dostępne tutaj


 W ramach nowości Rossmann dostałam pastę wybielającą do zębów firmy Sigmal.


Szampon oraz odżywkę Issana oli care do włosów suchych i zniszczonych.


Regenerującą odżywkę do paznokcie cc magic nails z Bielendy.

Tusz do rzęs volume milion lashes L`oreal.

Od Rimmel dostałam także ich nowe dziecko czyli tusz Wonder`full

Trafił do mnie także magiczny rozświetlający ołówek z Revitalash.

Po niesamowicie długiej podróży przyszło do mnie również zamówienie ze sklepu Bornprettystore. Czyli zestaw do brwi, dostępny tu


Oraz błyszczyk, dostępny tutaj


Udostępnij ten wpis

26 komentarzy :

Pozytywna28 pisze...

Gratuluję wygranej :D Bardzo zaciekawiła mnie ta nowa seria do włosów z Isany i tusze do rzęs ;)
A błyszczyk ma nieziemski kolor, koniecznie pokaż go w jakimś makijażu ;)

Catalina pisze...

Same świetne nowości :)

Kosmetykoholiczka bloguje pisze...

Gratulacje! świetne kosmetyki

Zo Zolka pisze...

Bardzo zaciekawił mnie ten błyszczyk :)

zapraszam również do mnie :) http://testacja.blogspot.com
PS> oczywiście obserwuję :)

Karolina_21 pisze...

ale ten błyszczyk ma odjazdowy kolor :D

pirelka pisze...

Lubię takie posty i ja, to fakt ;) nowa pasta Signal mnie zaciekawiła, choć rzadko sięgam po wybielające.
Tusz Rimmel mam i niedługo będę go recenzować, natomiast mascara Loreal mnie od dawna kusi i interesuje.

Anonimowy pisze...

cudowne rzeczy

robaszekk pisze...

Tusz do rzęs z L'oreala również testuję i już go uwielbiam! Ciekawa jestem, jak sprawdzi się u ciebie zestaw z Isany. Krem BB z Rimmela również kiedyś wpadł mi w ręce, ale okazał się paskudny - bardzo ciemny o fatalnej konsystencji.

themakeupdrawers pisze...

wow! Zazdroszczę zwłaszcza dobroci z rimmela, bardzo ich lubię :) Mam ten lakier w tym samym kolorze! A i ta kredka od revitalash też bardzo ciekawa :) !

Kasia Szewczyk pisze...

No to teraz miłych testów ;]

włosovelove. pisze...

Ile fajnych rzeczy ;) Ostatni błyszczyk ma świetne opakowanie.

Lekko Chaotyczna pisze...

Jestem ciekawa jak będą sprawować się pędzle :)

I am Emilia pisze...

bardzo fajne

http://www.iamemilia.blogspot.com/

żaneta serocka pisze...

mnie najbardziej w oko wpadły pędzle- super!

*Nataleczka* pisze...

Na ten tusz loreala sie czaję.

Wendys Nook pisze...

ten błyszczyk wygląda bardzo kusząco :)

kosmetyko holiczka pisze...

Ta Isana rzeczywiście wygląda profesjonalnie :D Aż byłam pewna, ze to coś droższego dopóki nie uświadomiłam sobie co to za producent :D

Maj Lena pisze...

super nowości!

MartynaL pisze...

Właśnie widzę te pędzelki :) Ja już moje wykorzystałam z dwa razy i jestem zachwycona, są takie miłe w dotyku ^^ Świetnie się nimi rozciera :)

patrycja sprada pisze...

Bardzo mnie pędzelki zaciekawiły! Będę wyczekiwać ich recenzji :)

Alieneczka pisze...

Blyszczyk mega mnie ciekawi ♥ i pasta ;) a nagrodę z Rimmel też dostałam ;)

Cookie pisze...

No to jest tego trochę :D

One_LoVe pisze...

Ciekawe kosmetyki, tusz z Loreal mnie kusi!

isiaQ pisze...

jestem ciekawa zestawu do brwi :)

Marysia pisze...

Ja także;-)

yzma87 pisze...

Ciekawy ten błyszczyk :) Kredki z Revitalash się pozbyłam, bo to straszny bubel...

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.