wtorek, 5 sierpnia 2014

Skarby syberii i ja...


    Kilka tygodni temu dostałam do przetestowania kilka kosmetyków z internetowego sklepu Skarby syberii. Swoja drogą jest to jeden z najlepiej zaopatrzonych sklepów na jakie ostatnio trafiłam i wybór produktów jest ogromny. 


Love 2me organic regenerująca maska do włosów zniszczonych


Maska ma kremową konsystencję, słodki owocowy zapach. Bardzo dobrze nakłada się ja na włosy. Tak jak zaleca producent pozostawiam ja na 5 minut po czym spłukuję. Włosy po jej zastosowaniu są miękkie, gładkie i zdecydowanie lepiej się rozczesują. Niestety przy codziennym użyciu włosy się przyzwyczajaj, wiec teraz używam jej 2 razy w tygodniu i jestem zadowolona z efektów. 



Organic shop maska do twarzy algi i błoto z morza martwego

Maseczka ma kremową konsystencje, jej zapach bardzo mnie zaskoczył, bo nie jest typowy dla produktów z algami i błotem, ten jest bardzo przyjemny. Używam jej codziennie rano przed makijażem i w tej roli sprawdza się doskonale. Twarz jest odświeżona, pory zwężone, buzia delikatnie zmatowiona i wygładzona. Maska nie zatyka porów i moja buzia zdecydowanie polubiła się z nią.



Organic shop peelingi kawowy do twarzy

Peeling ma bardzo sztuczny zapach, mnie jako kawoholiczkę bardzo niemiło zaskoczył, bo najzwyczajniej nie jest to świeży kawowy zapach. Ma dosyć dużo drobnych drobinek, które niestety nie peelinguja skóry. Jest to raczej krem peelingujacy niż scrub. Do zwykłej codziennej pielęgnacji będzie całkiem dobry, bo nie podrażni, ale ja zdecydowanie bardziej wolę mocniejsze peeling do twarzy. 



Udostępnij ten wpis

20 komentarzy :

Zakochanakochanka pisze...

Ta maska do włosów mnie kusi, muszę zmówić! Ogólnie dzięki za ta stronke, bo pierwsze słysze, a widzę ze faktycznie duży wybór :)

Iz. pisze...

Bardzo ciekawe produkty :)

Anna_Antonina pisze...

Maskę muszę, muuszę miec!

Jestem Angela pisze...

Akurat maska jest tam teraz w promocji 24 zł :)

One_LoVe pisze...

Chciałabym napisać do Ciebie mejla, na jaki adres mam kierować moją wiadomość? Szukam na stronie i nie widzę, może to z przepracowania, padam z nóg. Podpowiedz proszę. :)

Kasia Szewczyk pisze...

Maska do włosów by mi się przydała więc może się skuszę ;]

Angela Klimek pisze...

angelabloguje@gmail.com

Rudaaa12 pisze...

maska wygląda sympatycznie :>

MartynaL pisze...

Jak ładnie wyglądają te produkty ! Aż mam ochotę się zaopatrzyć ;)

Ika pisze...

ja się zabieram za zrobienie zamówienia w tym sklepie ;)

Włosowe Inspiracje pisze...

Fajne kosmetyki otrzymałaś. Szczególnie zainteresowała mnie maska do włosów. Skarby Syberii to dobry i bogato wyposażony sklep internetowy.

Darin pisze...

Nie znam tych kosmetyków. Fajnie się prezentują.

Justyna pisze...

Maska wydaje się być ciekawa ;-)

xXJuleczkaXx pisze...

ta maseczka bardzo mnie interesuje

Jestem Angela pisze...

:)

Jestem Angela pisze...

Oj tak, jeden z najlepszych z tego typu kosmetykami :)

Anonimowy pisze...

O to polski sklep? Super prezentują sie te produkty!

włosovelove. pisze...

Muszę kiedyś spróbować tej maski do włosów.
Skarby Syberii to chyba jest to najlepszy sklep z rosyjskimi kosmetykami ;)

Anonimowy pisze...

ja też myślę o masce.

Anonimowy pisze...

o tak!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.