środa, 20 sierpnia 2014

Vessos haul..


  Jakiś czas temu odezwała się do mnie Pani reprezentująca sklep internetowy Vessos. Jak już czytałyście kilak dni temu, moje doświadczenia z tego typu stronami bywają różne, więc długo wahałam się, ale Pani napisała do mnie jeszcze raz, przedstawiła szczegóły i postanowiłam spróbować. Wybrałam sobie buty i torebkę, a zamówienie dostałam w ciągu 10 dni kurierem. Powiem szczerze, że miło mnie to zaskoczyło. 


Zacznę od butów które są hitem tego zamówienia. W rzeczywistości są identyczne jak na stronie Vessos. U mnie buty nieważne czy drogie czy nie wystarczają na krótko, bo mam niestety chód słoniątka, a raczej twardo stąpam po ziemi. 




Buty są mięciutkie, bardzo dobrze układają na na stopie. Mimo, że są dosyć wysokie to zupełnie się tego nie odczuwa i stabilnie się w nich chodzi.



I jeszcze ten kolor, są cudowne!



Kolejną rzeczą jaką wybrałam jest torebka, która niestety mnie zawiodła. Na stronie była czerwona, a w rzeczywistości jest to fuksja.


Nie podoba mi się też to, ze suwak główny ma złoty kolor, a te na rączkach są srebrne.



Sama w sobie jest całkiem przyzwoita i strasznie podoba mi się jej kształt.

Jest mała, ale bardzo pojemna i lekka. Podoba mi się również to, że utrzymuje swój kształt.




Udostępnij ten wpis

24 komentarze :

gosia wk. pisze...

super wygląda torebka :D

malenka pisze...

Dżizas, buty są zachwucające! Idealne w każdym calu ♥

katarzyna.marika pisze...

Butki są cudowne!

Kasia Szewczyk pisze...

Kolor butów cudowny ;]

Karolina W pisze...

Buty świetne, mam chyba jakieś z tej firmy kupione w chińskim markecie albo sklepie no name ;)

żaneta serocka pisze...

w mojej szafie brakuje czerwonych szpilek , Twoje są urocze.

Zakochanakochanka pisze...

Są prześliczne!

Anna_Antonina pisze...

Te buty są niesamowite! Bardzo ładny kolor i model <3

BlondeChemist pisze...

Buty są cudne :)

Szczypta egoizmu pisze...

Buty mi się podobają, torebka raczej nie w moim stylu ;)

xXJuleczkaXx pisze...

buty są przecudowne!

Marika pisze...

Buty są najcudowniejsze!

Lekko Chaotyczna pisze...

Ładne te buty. Torebka też zła nie jest

Malinka M. pisze...

Buty sa świetne :)

Anna Niezgódka pisze...

buty ekstra!
a torebka hmm nawet kolor by uszedł ale ta różnorodność kolorów zamka by mnie wpieniała

Angelika Ś. pisze...

buty są świetne!:)

*Nataleczka* pisze...

Torebka mnie powaliła, jest genialna...

domi niicaa pisze...

buty są obłędne <3

Milena M pisze...

Buty są genialne.

Anonimowy pisze...

Om om om <3 te buty sa genialne!

Justyna pisze...

Buty świetne!

włosovelove. pisze...

Butki świetne ;) A co do torebki to faktycznie te zamki lekko się gryzą.

Magdalen pisze...

Buciki mają śliczny kolor :)

owca pisze...

prześliczne buty :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.