wtorek, 30 września 2014

Jesienią na ustach czyli ulubiona jesienna piątka...


   Kilka dni temu pokazywałam Wam mój jesienny niezbędnik. Niektóre z Was chciała dokładniej podpatrzeć produkty do ust, dlatego dzisiaj przychodzę z takim właśnie postem. Oprócz paletki Sleeka Siren, która doczekała się swojego osobnego wpisu na moich ustach goszczą jeszcze inne pomadki, których mam wiele, ale zdecydowałam się wymienić tą piątkę najlepszych z najlepszych.


Pomadka z Ingrid 286 to było dla mnie zaskoczenie, bo jak ją dostałam zobaczyłam metaliczną czerwień, a metalicznej szminki to ja w życiu nie miałam i wydawało mi się, że się nie polubimy, ale... Ale pomadka tylko tak strasznie wygląda w opakowaniu. 

Kolejna szminka  Celia numerek 9 czyli piękna pól transparentna pomidorowa czerwień. Jej intensywność można stopniować. Ma mokre wykończenie i daje efekt nawilżonych ust. 

Dalej mam Essence 03 dare to wear o ile w opakowaniu jest to dosyć chłodna ciemna czerwień to na ustach zdecydowanie bardziej wyrazista i wpada w ciepłe tony. 


Kredka Revlon 005 crush begum to dosyć ciężki produkt. Nakłada się nierówno mam wrażenie, ze wysusza mi usta, nie jest trwała, ale ma piękny kolor za który wybaczam jej wszystkie wady. Kupiłam ją na promocji i w cenie regularnej odradzam, bo nawet jej opakowanie to dramat i wszystko się pościerało.

A na koniec moja wielka miłość z chińskiego sklepu czyli pomadka Miss Rose numer 09. Piękna ciemna, intensywna śliwka. Bardzo dobrze napigmentowana, nie podkreśla suche skórek nie zauważyłam też, aby wysuszała moje usta. 

Po kolei: Ingrid, Celia, Essense, Revlon, Miss rose 


Udostępnij ten wpis

16 komentarzy :

Zakochanakochanka pisze...

Ta ostatniaa <3

Emm Blog pisze...

Piękne kolorki w sam raz na jesień.

I am Emilia pisze...

ładne kolory

http://iamemilia.blogspot.com/

kosmetyko holiczka pisze...

Odcień tej Miss Rose *-*

Justyna pisze...

Piękne kolory!

Elzbieta Kubacka pisze...

Uwielbiam pomadki !! Aż mi się ozy zaświeciły widząc twój wpis :) :)

BlondeChemist pisze...

Ten ostatni kolor jest bardzo odważny :)

Southgirl pisze...

Pomadki Essence kocham :D Kolezanka zarazila mnie mocnymi ustami i przyznam, przekonalam sie do takich :D

Ola pisze...

Wszystkie piękne! Uwielbiam intensywne kolory na ustach, szczególnie jesienią i zimą :D

żaneta serocka pisze...

piękne szminki, uwielbiam takie intensywne kolory

Karola pisze...

Ostatnia wow <3 szukam czegoś tak ciemnego :D

Jestem Angela pisze...

:)

Jestem Angela pisze...

jest idealny na jesień :)

Jestem Angela pisze...

Ja też uwielbiam wszelkie produkty do ust :D

Jestem Angela pisze...

:)

Zofiana pisze...

Mocny zestaw :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.