wtorek, 23 września 2014

Jesienny niezbędnik...


    Zaledwie od kilkunastu godzin jest z nami jesień, a ja już mam masę pomysłów na posty, a co dziwne i na makijaże. Dzisiejszy dzień spędziłam z aparatem i obfociłam wszystko co się tylko dało, a teraz czeka mnie najprzyjemniejsza czynność czyli obróbka w Photoshopie. Teraz przychodzę do Was z moim niezbędnikiem jesiennym czyli tym co musi być ze mną w najbliższych miesiącach.

Zapachem, który pokochałam w zeszłym roku i bez którego nie wyobrażam sobie chłodniejszych dni jest Katy Perry Killer Queen

Usta to mój ulubiony akcent zarówno latem jak i jesienią. W chłodniejszym okresie stawiam na ciemne pomadki, ale nie rezygnuję z mocnych neonowych odcieni.


Na paznokciach goszczą również ciemne kolory czyli granaty, czerń, ale i czerwień. Jesienią uwielbiam matowe paznokcie.


Jesienią skupiam się również na mocnym nawilżeniu skóry szczególnie dłoni i stóp, ale także ust bo z nimi mam często ogromny problem.



















Udostępnij ten wpis

27 komentarzy :

Alena | z piątku na sobotę pisze...

Co to za piękna, śliwkowa pomadka?

Zakochanakochanka pisze...

Och jakie zdjecia <3

pirelka pisze...

Super, a jakie zdjęcia :)

Alieneczka pisze...

Cudne kolory pomadek ♥

Justyna K pisze...

super wyglądają zdjęcia z tymi kasztanami i liśćmi :)

themissydi pisze...

Kolory pomadek rewelacyjne! :)

Paula pisze...

Piękne pomadki!

katarzyna.marika pisze...

Przepiękne odcienie pomadek :)

cysia2300 pisze...

Pomadki ze Sleeka (?) jakie śliczne :)

Zofiana pisze...

Widzę, że już możesz otwierać sezon jesienny :)

włosovelove. pisze...

Sprawdza się ten balsam z Balei ? ;)

Ika pisze...

pomadki cudowne :)

malenka pisze...

Ta najciemniejsza szminka mi się podoba, ale moich ust już wtedy wgl by nie było :D

Tested Cosmetics pisze...

Jak tutaj jesiennie :) aż miło się ogląda :) przepiękne kolory szminek oraz tej paletki :)

Kaja Idzikowska pisze...

Jestem bardzo ciekawa kremu do stop z Liren. Fajnie, że wybierasz kosmetyki do danej pory roku. Ja tez to robię i uwielbiam się bawić kolorkami

Wiktoria Weber pisze...

Sama uwielbiam jesienią nosić ciemne paznokcie i mocne usta więc zdecydowanie dopisuję się do Twojego niezbędnika :D

żaneta serocka pisze...

mam chęć na tą paletę szminek, o sleek?

One_LoVe pisze...

No to czekam na jesienne posty! :D

balsamowo pisze...

A ja za Katy Perry nie przepadam ;) Też mam tę maskę do stóp :)

Sandra Lewandowska pisze...

matowy top z Lovely mam właśnie na pazurkach. bardzo go lubię :)

becomingbeauty pisze...

ja obecnie poszukuje takiej pieknej purpury :DDD

Kasia Szewczyk pisze...

Ja także stawiam na pielęgnację w czasie jesieni ;]

Polinska pisze...

u mnie też pojawił się post o tej właśnie tematyce :) jestem ciekawa tych perfum Katty, któregoś dnia muszę wypróbować :)

Emm Blog pisze...

Szminki piękne!!!!!! Ach jak jesiennie u Ciebie.
Pozdrawiam Emm

Jestem Angela pisze...

Postaram się jutro wstawić post z poamdkami na jesień to dokładnie podam nazwę i kolor :)

Jestem Angela pisze...

Tak sleek :)

Jestem Angela pisze...

a ja uwielbiam ten zapach!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.