sobota, 27 września 2014

Sleek lip4 palette Siren czyli co jesienią pojawia się na moich ustach...


   Jakiś czas temu pokazywałam Wam paletkę szminek ze Sleeka, która ogromnie mnie zaskoczyła i z tego co wiem kilka z Was po moim wpisie skusiła się na nią, co bardzo mnie cieszy. Niedawno w moje ręce wpadła kolejna paletka szminek która rozkochała mnie w sobie jeszcze bardziej.


Opakowanie Sleeka są już chyba każdemu znane. Mnie osobiście bardzo się podobają.


Tym razem mowa o paletce Siren. Widywałam ją dosyć często na zagranicznym youtubie, ale nie spodziewałam się, że w rzeczywistości będzie aż tak piękna!



Desire me to piękna kremowa czerwień, która idealnie rozprowadza się na ustach.
Love me oraz kiss me to satynowe pomadki, które równie dobrze aplikują się.
Miss me to matowa pomadka, która ma bardziej zbitą konsystencję i troszkę trzeba się przy niej namachać.


Wszystkie pomadki mają niesamowitą pigmentację, ale wklepane delikatnie idealnie sprawdzą się także u osób, które nie lubią mocnego efektu na ustach.


Są trwałe, bardzo trwałe, a ta różowa czyli  love me delikatnie wżera się w usta, dzięki czemu nawet po wielu godzinach pozostawia delikatny kolor. 


Jestem totalnie zakochana w tej paletce. Możecie kupić ją w sklepie internetowym Alledrogeria.

Udostępnij ten wpis

31 komentarzy :

Anna_Antonina pisze...

Zdjęcia <3 Ta paleta to idealnie zrobiona dla Ciebie! Ja właśnie zamówiłam tamtą poprzednią i już się nie mogę doczekać aż będzie u mnie :D

Zakochanakochanka pisze...

Jakie kolory jesienne! Strasznie mi się ta paletka spodobała, kolory idealne dla Ciebie. Zacznij nagrywać filmy. Jesteś prześliczna, sympatyczna i chcę Cię na youtubie!

xnofantasyx pisze...

Piękne kolory :D
Zapraszam do siebie.

Polinska pisze...

Piękne intensywne kolory. Każdy Ci pasuje i tego zazdroszczę,haha:)

I am Emilia pisze...

ładne kolory

zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

Beauty Choice pisze...

Śliczne kolory, aż mam ochotę kupić :)

One_LoVe pisze...

Świetnie pasują Ci te kolory, moje faworyty to 2 i 3 jeśli chodzi o zdjęcia na ustach. :)

themakeupdrawers pisze...

Aleś Ty piękna! :o i najbardziej podoba mi się właśnie ta różowa, a jak dodatkowo dłużej wytrzymuje na ustach to jestem mega nią teraz zainteresowana :)

themakeupdrawers pisze...

P.s. czym masz tak cudnie wypełnione brwi?

Alieneczka pisze...

Paleta stworzona dla Ciebie ;) cudne kolory

Southgirl pisze...

Tobie jest ladnie w kazdym mozliwym odcieniu :)

Zofiana pisze...

Super zestaw, bo jest i róż i pomarańcz :)

Karotka pisze...

W każdym kolorze wyglądasz pięknie, ale generalnie ta malinowa jest chyba najładniejsza :)

kosmetyko holiczka pisze...

Eh szkoda, że ja nie wyglądam w takich odcieniach :D

żaneta serocka pisze...

ta paleta jest przepiękna i będzie moja.

Jestem Angela pisze...

Mam nadzieję, że Ci się sprawdzi :)

Jestem Angela pisze...

Miło mi to słyszeć :) Rozważam nagrywanie, ale na obecną chwilę nie mam czym.

Jestem Angela pisze...

dziękuję

Jestem Angela pisze...

Zestawem ze Sleeka, niedługo napiszę o nim więcej :)

Jestem Angela pisze...

dziękuję :)

Jestem Angela pisze...

:)

Independent Woman pisze...

Ojej! Jak pięknie te kolory wyglądają na ustach!

Angelika Ś. pisze...

piękne kolory:)

Milena M pisze...

Fajne kolorki, choć mocnej czerwieni bym nie używała.

Optymistyczna pisze...

Ale piękne kolory i ślicznie Ci w nich! Drugi kolor bardzo mi się podoba :). A zdjęcia mega, Jesteś bardzo ładna to i w tych pomadkach Ci ładnie ;).

włosovelove. pisze...

Troszkę zbyt intensywne kolorki jak dla mnie ;)

Magdalena N. pisze...

Pięknie prezentują się na Twoich ustach :)

Anonimowy pisze...

Paletka idealna dla Ciebie! Muszę zajrzeć na tą stronkę i podpatrzeć inne warianty kolorystyczne :)

katarzyna.marika pisze...

Dwa górne kolorki są idealne, ale dwa dolne raczej by się u mnie nie sprawdziły...

robaszekk pisze...

Lewa na dole wygląda super, a reszta też niczego sobie :)

GingerG pisze...

wszystkie kolory piękne,taki zestaw kompaktowy ma same zalety :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.