sobota, 6 września 2014

Zgrany duet L`occitane czyli odświeżajaca werbena


   Lato powoli się kończy, więc postanowiłam poopowiadać Wam troszkę o zgranym duecie L`occitane, który umilał mi tegoroczne wakacje. Są to dwa produkty z limitowanej kolekcji odświeżająca Werbena.

Na pierwszy ogień pójdzie chłodzący żel do ciała. Bardzo podoba mi się jego opakowanie i koniecznie muszę o tym wspomnieć, bo przecież nie byłabym sobą.
Żel ma bardzo przyjemny, świeży zapach. Bardzo dobrze się rozprowadza i świetnie wchłania. Efekt chłodzenia jest bardzo delikatny, co nie ukrywam mnie ucieszyło. Skóra po jego zastosowaniu jest miękką, odświeżona i pięknie pachnąca. Dostępny tutaj.

Drugim produktem z tej serii jest odświeżająca mgiełka. Ma identyczny zapach jak żel z tej serii. Stosowałam ją zarówno na ciało jak i twarz. Genialnie odświeża, daje delikatne uczucie chłodzenia. Zapach utrzymuje się bardzo długo na skórze. Dostępna tutaj.

Jestem zachwycona tymi produktami i nie spodziewałam się, że aż tak je polubię. Umilały mi upalne dni, a ich zapach totalnie rozkochał mnie w sobie.




Udostępnij ten wpis

14 komentarzy :

włosovelove. pisze...

Mgiełkę chętnie bym wypróbowała ;)

Zakochanakochanka pisze...

Mam tą mgiełkę i uwielbiam! szkoda, że jest taka mała :/

Anna_Antonina pisze...

Wąchałam tą serię w stacjonarnym sklepie i jest piękna! ale droga :(

kosmetyko holiczka pisze...

Mgiełkę chętnie widziałabym w swoim zbiorze :)

I am Emilia pisze...

opakowanie jest ciekawe

zaqpraszam http://iamemilia.blogspot.com/

Kasia Szewczyk pisze...

Szkoda, że limitowana wersja ;/

Justyna pisze...

Opakowanie faktycznie śliczne :-)

Anonimowy pisze...

Mgiełka wyglada zachecajaco! Jest jeszcze dostępna?

Jestem Angela pisze...

Też o tym pomyślałam, bo mogli zrobić ją też w większej wersji.

Jestem Angela pisze...

Z tego co wiem i podlinkowałam w poście to na stronie ta linia jest jeszcze dostępna. Nie mam pojęcia jak jest w stacjonarnych sklepach, bo takowego nie mam.

żaneta serocka pisze...

ta mgiełka to mój hit, była świetna podczas największych upałów.

Carolina pisze...

Piękne opakowania! Z tej dwójki mgiełka zdecydowanie bardziej mnie przekonuje : )

Karolina Jastrząb pisze...

Ciekawe jak tylko będę miała okazję to wypróbuję :)

Ola pisze...

Mgiełki chętnie bym sama spróbowała! Bo chłodzące kosmetyki (nawet minimalnie) nie są dla mnie :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.