czwartek, 30 października 2014

Arlesiennem L1occitane Wygraj krem do rąk dla siebie!


   
  Kilka dni temu w ramach akademii zmysłów dostałam pachnącą przesyłkę od L`occitane z najnowszą limitowaną serią Arlesienne.  Produkty z tej kolekcji to kompozycja trzech kwiatów- róża, fiołki i szafran.


Bardzo spodobał mi się ten zapach. Wyczuwam kwiatowe nuty, ale jest to bardzo świeży aromat.  Czuje także delikatnie pudrowy, ale zarazem elegancji zapach. Totalnie przepadłam! Tak pięknie pachnących produktów to ja dawno nie miałam.



 




Dzięki uprzejmości firmy L`occitane mam dla Was do rozdania dwa kremy do rąk z najnowszej limitowanej kolekcji Arlesienne. Co zrobić aby wziąć udział w rozdaniu?

Pozostawić komentarz pod tym postem od dziś 30 października do 7 listopada 2014 roku z wyrażeniem chęci udziału w rozdaniu. W komentarzu proszę podać także swój adres e-mail.

Będzie mi milo jeśli zaobserwujecie mojego bloga, ale nie jest to warunek konieczny. Możecie również polubić moje konto Insgram @jestemangela



Udostępnij ten wpis

140 komentarzy :

mariaaa pisze...

Z chęcią biorę udział w konkursie
mariaaa@onet.eu

Dominikaa H pisze...

Biorę udział, mam nadzieję że się uda ! ; )
baanaanek@gmail.com

bajeerancko.blogspot.com

Agnieszka Winciorek pisze...

bardzo chętnie biorę udział w rozdaniu ;-)
Mail: agnieszkawinciorek92@gmail.com
;-)

Tested Cosmetics pisze...

Biorę udział :)
testedcosmetics@onet.eu
Obserwuje od dawna jako Tested Cosmetics :)

Pani Malutka pisze...

Biorę udział!
crazycosmeticsworld@gmail.com

Sandra Pieniak pisze...

Biore udział :)
sandra90-90@wp.pl

L Pink pisze...

Biorę udział :) Przydałby się taki kremik.
itka_xx@wp.pl

Milena M pisze...

zgłaszam się
millena90m@gmail.com

Ania- w małym domku pisze...

Zgłaszam się i ja.
Banerek zamieściłam u mnie na blogu.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moje rozdanie. Ania
wmalymdomku@gmail.com

ciaach pisze...

zglaszam sie :)
obserwuje jako : ciaach
obserwuje na instagramie jako : ciachova
email : angela320@vp.pl

Kinga Podolak pisze...

I ja! I jeszcze ja biorę udział w konkursie:-) a mój mail to podolak.kinga@gmail.com
pozdrawiam! :-*

optymistka. pisze...

zgłaszam się :)
obserwuję jako optymistka.
email: wymarzony_swiat@wp.pl

Reanimacja Blondynki pisze...

Zgłaszam się
obserwuje jako: reanimacjablondynki@wp.pl
obserwuje na instagramie jako: reanimacja_blondynki
e-mail: reanimacjablondynki@wp.pl

robaszekk pisze...

Biorę udział w konkursie :)
robaszekk@gmail.com

Kasia Szewczyk pisze...

Biorę udział ;] kasia.szew@onet.pl

Madeleine sadowska pisze...

o jej ale one pięknie wyglądają xd
Biorę udział
madeleinesadowska@gmail.com

ma ra pisze...

Zgłaszam się!
Obserwuję jako: ma ra
mara180893@gmail.com

boou pisze...

Biorę udział :)
Obserwuję, mój e-mail: boo_oo@wp.pl

Olga. pisze...

Biorę udział!
olgao1726@gmail.com

Teresa Mk pisze...

zgłaszam się ;)
terenia1234mk@interia.pl :)

Virtual_girl933 pisze...

AAA! Zgłaszam się! :)
pingwinowa@tlen.pl

Justyna Sabat pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Panna Paulina Dominika. pisze...

Biorę udział ! Mam cichą nadzieje na to, że uda mi się w końcu coś wygrać. ; >

Zgłaszam się !
Obserwuje bloga jako - Panna Paulina Dominika, a to mój e-mail: nosowskapaulinadominika@gmail.com a Instagrama obserwuje jako @panna_paulina_dominika

DziwnaJa pisze...

Zgłaszam się ;)

Obserwuję jako: DziwnaJa
e-mail: basia.wiwa@gmail.com

kanwuje czytam testuję pisze...

zgłaszam się :)
obserwuję jako kanwuje czytam testuję
ewcius1991@vp.pl

Anya pisze...

Zgłaszam się :)
aniutteblog@gmail.com

MoOonika K pisze...

Chętnie biorę udział :D Zgłaszam się :)
moniaaa777@gmail.com

Anais Roue pisze...

Zgłaszam się
Obserwuję jako Anais Roue :)

Science Woman pisze...

pewnie, że się zgłaszam:)
hbanasiak@gmail.com

Science Woman pisze...

No i obserwuję oczywiście, jako Science Woman, już od dawna zresztą :)

Paulina. pisze...

Biorę udział i oczywiście obserwuję (jako :paul75i1) :))
mail: paul75i1@wp.pl

Patt pisze...

z przyjemnością biorę udział :)
patrycjarod18@interia.pl

Justyna pisze...

Jakie śliczne opakowania :-)

Obserwuję jako: Justyna
e-mail: perfectly.prettily@onet.eu

Anitt W pisze...

Biorę udział:)
Obserwuje jako: Anittkova
Na insta tez obserwuje : Anittkova_official
Banerek: anittkova.blogspot.com
Email: Anittkova@gmail.com

Magda Lena pisze...

Zgłaszam się :):)

Obserwuję jako : Magda Lena
Istagram jako : universe.93
Mail : magda.gora93@gmail.com

coca pisze...

Biorę udział! :))
email: mika12a1@o2.pl

żaneta serocka pisze...

ta seria jest cudowna, powodzenia

andziaa87 pisze...

zgłaszam sie
e-mail: ona_25a@wp.pl

Martyna pisze...

Biorę udział! :)
Bannerek:http://www.martynaczaplewska.blogspot.com/
Obserwuję na Instagram jako: czaplewska
E-mail: martyna.czaplewska94@gmail.com

Pozdrawiam :*

Kae Seolin pisze...

Z checia wezme udzial ;)
kasiunia010896@o2.pl

POZDRAWIAM ! :)

Diana Xxx pisze...

Biorę udział i życzę powodzenia także innym koleżankom które się zgłosiły ;)
dia.gwi@interia.pl

brisingr M pisze...

Zgłaszam się!
Obserwuję jako: brisingr M
brisingrm18@gmail.com

K Knapczyk pisze...

kknapczyk90@gmail.com

Zgłaszam się do wzięcia udziału w konkursie. Nie mam własnego bloga, ale na Twój często zaglądam.

Magdalena M pisze...

bardzo chętnie biorę udział w rozdaniu

e-mail: magdamus@gazeta.pl
obserwuję jako Magdalena M

pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki :)

Katarzyna Muller pisze...

biorę udział w tym kuszącym rozdaniu!
e-mail: katarzyna.muller@interia.pl
obserwuję jako Katarzyna Muller

pozdrawiam z podziękowaniem za taki konkurs
- kosmetyki tej firmy bardzo lubię

Aniela M pisze...

To ja też dołączę z radością!
nadamagdamus@gmail.com

przyłączyłam się do obserwujących: Aniela M

Mint Lips pisze...

mintlips.blog@gmail.com

Biorę udział i obserwuję :)

Izabela Rejman pisze...

Z wielką chęcią biorę udział :)
izabelarejman656@gmail.com
Obserwuję bloga + Instagram :)
Pozdrawiam :)

Izabela Rejman pisze...

Instagram _iza_15_

Nata lia pisze...

Biorę udział ;))
nataliawirek@interia.pl

Karolina W pisze...

Biorę udział :)
karo.ddz@buziaczek.pl

Hamstercia pisze...

Oczywiście, że biorę udział :)
ewelinamarcel027@gmail.com

unusual flower :) pisze...

Zaczynam obserwować Twojego bloga z chęcią ;)
I oczywiście chętnie zgłaszam się do konkursu - warto spróbować!

Kasia, unusual flower :)
k.jurczyszyn@op.pl

paulinnas pisze...

biorę udział :)
paulinnas1@gmail.com

Agnes Dolores pisze...

Zgłaszam się
agnes1406@interia.eu

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Kosmetyczna Obsesja obserwuje, zgłasza się :).
mloda9305@gmail.com

Pati Zabkol pisze...

Zgłaszam się :)
Obserwuję jako: Patizabkol
Instagram: patizabkol
E-mail: patizabkol@gmail.com

Marta Marple pisze...

Zgłaszam się :)
marpleous@gmail.com

KasiaPatasia pisze...

Biorę udział :) kasiapatasia@gmail.com

Edzia pisze...

Spróbuję trochę szczęścia :) Zgłaszam się. Obserwuję jako Edzia
e-mail: 17edzio08@gmail.com

Paulina D pisze...

Z chęcią biorę udział oraz obserwuję( Paulina D) :)
e-mail: paulinka-5559@o2.pl

rudy włos pisze...

Chętnie wezmę udział
obserwuję jako rudy włos
mail kasdwaraz@gmail.com

Jolanta K. pisze...

Zgłaszam się :)
e-mail: jolciaa13035@wp.pl

aaangelllaaa 94 pisze...

Zgłaszam sie *.*
obserwuję jako : aaangelllaaa 94
email: aaangelllaaa@wp.pl
na blogu dodałam baner : aaangelllaaa.blogspot.com

Mariot ✌ pisze...

zgłaszam sie :)
e-mail: marysia.w2000@gmail.com

Ania M pisze...

Biorę udział :)
cottoncandy1626@gmail.com

Joanna G pisze...

Zgłaszam się :)
niezwyczajna28@wp.pl

Carli pisze...

Biorę udział :-)
karolina.korczak@o2.pl

NaughtyGirl pisze...

zgłaszam się
naughtygirl0106@interia.pl

Kielczanka 23 pisze...

chciałabym wziąć udział w konkursie o ten wspaniały kremik :) kielczanka23@gmail.com

Ivi pisze...

zgłaszam sie i ja :)
obserwuje jako: Iwona K
mail: ivi.kalinowska@gmail.com
baner u mnie: http://ivi-art.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

bardzo mi zalezy :) mam nadzieję, że się uda :)
carolaa333@gmail.com

POLARIS pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
POLARIS pisze...

Zgłaszam się :)
anka32a@gmail.com

Kobiecym Okiem pisze...

Biorę udział i obserwuję ;)
E-mail: womenlife.xyz@gmail.com

Ruda z czerwonym plecakiem pisze...

Biorę udział!
sendit2monika@gmail.com

Anonimowy pisze...

Moje dłonie ci podziękują, bo oczy już się nacieszyły ciekawymi artykułami. k_onwalia6@wp.pl

Anna Zierold pisze...

Z miłą chęcią biorę udział :)
Obserwuje jako AnnaZierold
e-mail: azierold@wp.pl

Marta pisze...

Cudne nagrody - idealne na zimę :)
marta.koscielska@gmail.com

Monia. pisze...

Z wielką przyjemnością ;)
Obserwuję jako Monia, a na Insta jako Moniage.
Mój e-mail: monikageniec@gmail.com

kosmetyczka_kikusi pisze...

obserwuję jako: kosmetyczka kikusi
email: kikus125@onet.pl
baner: http://kosmetyczka-kikusi.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Ja też się zgłoszę :)
Alicja Romanowska
Alissroma@wp.pl

Ewka pisze...

Zgłaszam się ;)
Obserwuję jako Ewka501
e-mail ewka501@op.pl

Paulina Pieśla pisze...

zgłaszam się i ja;)
goralka18@o2.pl

Bernadeta Wojtkowiak pisze...

zgłaszam się!!!
biedrona3006@op.pl

Róża Pyszka pisze...

Zgłaszam się i ja
rozapyszka@wp.pl

Justyna Małoszek pisze...

Zgłaszam chęć. :)
j.e.kowalska@gmail.com

Ewelina Kalinka pisze...

Swietny konkurs, oczywiście chcę w nim uczestniczyć :)
ewelinakalinka@gmail.com

kat-sar pisze...

Witam, z chęcią wypróbuję tę nowość, Kasia (kat-sar@wp.pl)

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się do udziału .

marlena93@onet.com.pl

Anonimowy pisze...

Biorę udział :) ziutka153@buziaczek.pl

bozkow62 pisze...

Z przyjemnościa zgłaszam się do konkursu :)

Saszka K pisze...

Zgłaszam się i ja :)
saszka234@gmail.com

Anonimowy pisze...

Biore udzial maszyna75@interia.pl

Puchatka pisze...

biorę, biorę udział :D
wampirzyca21@wp.pl

buźki

Anonimowy pisze...

Bardzo, ale to bardzo chciałabym wziąć udział w konkursie. Moja mama ma niedługo urodziny i dałabym jej go w prezencie do przetestowania.
Dodałam bloga do ulubionych zakładek i obserwuję na Instagramie - megaami.
Pozdrawiam!
megaami@op.pl

turklove pisze...

Właśnie skończył mi się krem do rąk więc z przyjemnością wypróbowałabym coś nowego :)
mój e-mail: eknap90@wp.pl

obserwuję Cię na: http://merhabastambul.blogspot.com/

Kamlux pisze...

Z chęcią wezmę udział w rozdaniu :)

kamlux@o2.pl

+ super blog ,takiego szukałam : wizaż ,kosmetyki ,nowości - wszystko co kocham ^^
Pozdrawiam i trzymam kciuki za siebie :))

Anonimowy pisze...

z wielką przyjemnością wezmę udział
kiniazdybel@o2.pl

Anonimowy pisze...

Ja również chętnie biorę udział.
marlenapilak@op.pl

Anonimowy pisze...

Z miłą chęcią wezmę udział ;)
mykarolinka@wp.pl

AniaSKF pisze...

zgłaszam się
11lip85@gmail.com

Anonimowy pisze...

Byłabym wdzięczna za obdarzeniem mnie takim pięknym kremem:) Byłby idealny dla mojej Mamy na prezent urodzinowy:)
m.siemiginowska@wp.pl

Anonimowy pisze...

wyrażam chęć udziału w rozdaniu:) adrianna.krzyzanska@wp.pl

Anonimowy pisze...

Wyrażam chęć udziału w rozdaniu:) jenny_justyna17@wp.pl

Marta mama Nikodema pisze...

Zapisuje się i ja :)
Banerek tutaj zamieszczony:
http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html
martakoscik@onet.eu

Anonimowy pisze...

biorę udział ;) izunia240@amorki.pl

anioleek89 pisze...

Obserwuję jako: anioleek89
mail: anioleek89@gmail.com

ewda pisze...

Kosmetyk idealny! Biorę udział ;)
ewa-gorna@o2.pl

Anonimowy pisze...

Biorę udział
e-mail: madzia13242@o2.pl

Anonimowy pisze...

zgłaszam się i bardzo chętnie wezmę udział :)
jestem tu nowa i miło by było, gdyby udało się coś wygrać :)
gosiapasek@op.pl

Anonimowy pisze...

z przyjemnością biorę udział
walik82@tlen.pl

234maxi pisze...

Wyrażam chęć udziału w rozdaniu :)
kinguska88@wp.pl

Anonimowy pisze...

Z chęcią biorę udział w konkursie

edyta85-19@o2.pl

Anonimowy pisze...

Biorę udział skrzynkalistowa@op.pl

Kaś ka kasistarstyle pisze...

Biorę udział!
e-mail: kasiunia1692@vp.pl
obserwuję jako Kaś ka kasistarstyle
dodałam też baner: kasistarstyle.blogspot.com

lizzie pisze...

Biorę udział :)
lizzie@wp.pl

Paulina Zenker pisze...

biorę udział :)

paulina.zenker@gmail.com

Marta Dąbrowska pisze...

Super, oczywiście, że się zgłaszam :)

martalobos@o2.pl

Beata Drab pisze...

Biorę udział w rozdaniu. beta42@op.pl

Anonimowy pisze...

Biore udzial w rozdaniu . Chetnie wyprobuje krem :)

anusia93356@wp.pl

Paulina G pisze...

Biorę udział w konkursie ! :)
grudzien_paulina@wp.pl

Obserwuję Cię, fajnie prowadzisz bloga więc z przyjemnością zostanę tu na dłużej :)
Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

Maddielook pisze...

Biorę udział i obserwuję :)
magdagorska@vp.pl

http://maddieloook.blogspot.com/

Madzia pisze...

zgłaszam się :)
email madzia3991@interia.eu
obserwuję jako madzia
instagram madziami93

Sylwia Dziadkowska pisze...

biorę udział
czarna.siostra@gmail.com

Anonimowy pisze...

Biorę udział, byłby idealny prezent dla mojej Mamy na urodziny :)
j-lasek@wp.pl

Justyna Konieczko pisze...

biorę udział :)
justina-89@o2.pl

Aneta :) pisze...

Ja również biorę udział ;)
aneta9421@gmail.com

M google pisze...

biore udział:) kksiak@vp.pl

bozkow62 pisze...

zgłaszam udział :)
bozkow62@gmail.com

Fashionalangelica pisze...

Bardzo chętnie wezmę udział :)

Fashionalangelica@gmail.com

demo pisze...

Biorę udział w konkursie :)
edytakuk@wp.pl

nr147 pisze...

również chętnie wezmę udział :D
e-mail: nr104@wp.pl
obserwuję bloga jako: nr147

emerycia pisze...

Chętnie przygarnę te wspaniałe kremy dla moich zniszczonych rąk.
e-mail: r.helt@wp.pl
obserwuję jako: r.helt

Eltro pisze...

Biorę udział
etrocewicz@wp.pl
obserwuję jako: Elżbieta Trocewicz

Anonimowy pisze...

chętnie wezmę udział asiaaa.p@interia.pl

Gosia D pisze...

Z chęcią biorę udział w konkursie ! trzyzerai7@op.pl

Paulina Joanna pisze...

Z przyjemnością wezmę udział :)
email: paulina.joanna16@gmail.com

Asia Kolankowska pisze...

Niestety nie wezmę udziału. :)

http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :*

wiolkaa93 pisze...

biorę udział
mojczyk@wp.pl

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.