środa, 22 października 2014

Jestem Bambi, a Ty?

   Wiem, wiem nie było mnie tu jakiś czas, ale tak już bywa, że czasem z moich ambitnych planów pisania codziennie nic nie wchodzi. W ramach małych przeprosin rano postanowiłam, że zrobię coś innego niż zwykle i... i wzięła pędzle w dłoń! Zamysł był tak, że miałam upodobnić się do mojej ulubionej postaci Disneya czyli jelonka Bambi, czy mi wyszło? No sama nie wiem, ale i tak bawiłam się świetnie! Nawet teraz patrząc na zdjęcia uśmiech nie schodzi  mi z twarzy.







Udostępnij ten wpis

29 komentarzy :

OnAlwaysTogether pisze...

Jakie oczy ! :)

Kolorowe Pudełko pisze...

Świetny makijaż - idealny na halloween-ową imprezę ;-)

pirelka pisze...

Piękny makijaż :)

BERY pisze...

słodki Bambi :D

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Bardzo fajne! :)

goskaaa pisze...

Ale ślicznie :) Prawdziwy Bambi z Ciebie :P

Tested Cosmetics pisze...

o matko, jak słodko! Wyglądasz jak Marta wierzbicka :D

Anonimowy pisze...

Jaki słodziak z Ciebie!

Anna_Antonina pisze...

O <3 Wyglądasz tak uroczo, że nie wiem co powiedzieć!

Anna_Antonina pisze...

Dokładnie, jesteś meega podobna do Marty!

Emm Blog pisze...

Ale fajny hahah.
Pozdrawiam Emm

Adziaem pisze...

Cudownie to wygląda :)

Milena M pisze...

Super, śliczna sarenka ;)

I am Emilia pisze...

ładny

zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

::MaGic Lov:: pisze...

hahaha ostatnie zdjęcie najlepsze :D WYMIATA :D

żaneta serocka pisze...

makijaż piękny, masz cudowny odcień skóry, jest taka rozświetlona.

włosovelove. pisze...

Ale cudnie Ci to wyszło! ;)

elle pisze...

so cute :D

skleping mode: ON | patrycja pisze...

Bambinka jak się patrzy, tylko Disney party organizować (nawet niezły pomysł jak na mnie :)) Jelonek też był moją ulubioną postacią, najwięcej kompletów karteczek z nim miałam, ale chyba w tym wieku nie ma się co za bardzo chwalić :P

asiablog.pl pisze...

cudownie :)

Kasia Szewczyk pisze...

Wyglądasz przesłodko ;]

agrestaco6 pisze...

jak słodko ;3

Jestem Angela pisze...

Dziękuję :)

Jestem Angela pisze...

Faktycznie tutaj troszke podobna do Marty jestem :)

Jestem Angela pisze...

Bardzo dziękuję, miło mi, że się podoba :)

Jestem Angela pisze...

Ja też miałam masę karteczek z Bambi...i nigdy z nikim nie chciałam się za nie wymieniać :D

skleping mode: ON | patrycja pisze...

W końcu ktoś, kto mnie rozumie <3

robaszekk pisze...

Śliczne!

the Cieniu pisze...

Wow, fantastyczny pomysł i zachwycające wykonanie! Ogromnie mi się podoba, super!! :D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.