czwartek, 23 października 2014

Popełniłam zbrodnię!


  Skoro moje wczorajsze bazgroły przypadły Wam do gustu c czego nie ukrywam bardzo się cieszę mam dziś coś nowego. Jakiś czas temu pod wpływem impulsu zamówiłam sobie maskę ze sklepu Choies, którą znajdziecie tutaj i później długom zastanawiałam się co ja z nią mam zrobić, bo raczej na spacer z psem czy do sklepu po bułki to raczej jej nie założę...wczoraj pobawiłam się trochę nożem i kosmetykami i wyszło całkiem zabawnie. 










Udostępnij ten wpis

17 komentarzy :

::MaGic Lov:: pisze...

Super przerabiasz zdjęcia :) Też bym chciała ta umieć :D Makijaż tez fajny :D
__________________________________________
http://magiclovv.blogspot.com/

Kosmetyczna Obsesja pisze...

Świetne! Całosć bardzo mi się podoba! :)

I am Emilia pisze...

świetny makijaz

http://iamemilia.blogspot.com/

Wiedźma pisze...

pięknie wymalowane usta, oczy konkretnie podkreślone - makijaż fajny, groźny :D podaba mi się baardzo :)
A jak chciałabyś się pozbyć (sprzedać czy oddać ) tą maskę - daj znać :D

pirelka pisze...

Wow genialnie wyszło i super zdjęcia, pomysł ;) BOMBA!!

OnAlwaysTogether pisze...

Bardzo fajnie wyszło, robi wrażenie !

Wendys Nook pisze...

te cieniowane usta wyglądają bosko :)

Tested Cosmetics pisze...

usta bomba!! :)

BERY pisze...

hahaha dobre;D

Ika pisze...

bosko! :D

Anna_Antonina pisze...

brr cos mi blogger nawala i komentarze dziś znikają :/ Meega mi sie podoba!

Kasia Szewczyk pisze...

Jeszcze lepszy niż poprzedni !

agrestaco6 pisze...

hahaha, genialny makijaż! ;d

żaneta serocka pisze...

zdjęcia cudowne, przerażasz.

Milena M pisze...

Zdjęcia przyciągają wzrok, a maska jest fenomenalna.

bobik pisze...

GENIALNE USTA! a keczup trochę wypłowiały, co nie? :D

Kasia pisze...

niesamowite usta :D

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.