niedziela, 5 października 2014

Sleek brow kit w odcieniu light


   Bardzo długo kusił mnie zestaw do brwi ze Sleeka. Kilkukrotnie czytałam o nim wiele pozytywnych opinii, dlatego jeszcze bardziej chciałam go spróbować. Niestety w moim przypadku nie wchodzę w grę zimne odcienie, bo wyglądam z takimi brwiami co najmniej dziwnie. Obawiałam się czy przez internet dobiorę odpowiedni odcień. Na stronie internetowej Alledrogeria zobaczyłam dokładne zdjęcia poszczególnych palet i zaufałam temu co tam zobaczyłam. Muszę przyznać, że nie rozczarowałam się, a kolor w rzeczywistości jest identyczny jak ten ze zdjęcia.


Mój odcień to light i jest to ciepła tonacja wpadająca lekko w rudości, ale mnie właśnie na tym zależało. 

Używam tego zestawu troszkę odwrotnie niż zaleca producent. Najpierw zaczynam od wypełnienia brwi cieniem,a następnie delikatnie przyciemniam i utrwalam woskiem. Brwi utrzymują się nienaruszone przez całe dzień, przy czym nie stają się sztywna.

W zestawie znajdują się maleńka urocza pęseta i dwa pędzelki. Z tego skośnego zdarza mi się czasami korzystać przy aplikacji wosku. 

Jestem bardzo zadowolona  z tego zestawu i na chwilę obecną porzuciłam wszystkie inne produkty do brwi. Niesamowicie łatwo pracuje mi się zarówno cieniem jak i woskiem z tej paletki. Zestaw możecie kupić na stronie Alledrogeria

Udostępnij ten wpis

23 komentarze :

Zakochanakochanka pisze...

Zdjecia ach Twoje zdjecia <3 Bardzo podobają mi się kolory tego zetawu.

Anna_Antonina pisze...

wysgląda świetnie! muszę popatrzeć na inne odcienie :)

Inga B. pisze...

Mam ten zestaw w odcieniu black i to chyba najlepszy wybór, jakiego mogłam dokonać ;) lepszego nigdy nie używałam :)

żaneta serocka pisze...

bardzo podoba mi się ta paleta, do tej pory używałam wyłącznie matowego cienia do ogarnięcia brwi ale powoli to mi nie wystarcza

Agata Zabłońska pisze...

Ja mam ją w wersji dark, jestem z niej bardzo zadowolona, jednak zauważyłam, że wokół brwi pojawiły się pryszcze i krostki, podejrzewam że to od tego produktu. Muszę go na chwilę odstawić, ale wrócę do niej niebawem. polecam i zapraszam do mnie: www.esentialss.blogspot.com

It inspires me pisze...

wlasnie musze sobie ten zestaw kupic koniecznie :)

Adziaem pisze...

Ślicznie wyglądają Twoje brwi ;)

themissydi pisze...

Super zdjęcia i koniecznie musze wypróbować ten produkt :)

cysia2300 pisze...

Ten odcień byłby idealny dla mnie. Już dużo słyszałam o tym produkcie i coraz bardziej mi się podoba.

Kasia Szewczyk pisze...

Sama mam w planach przygarnąć tę paletkę ;]

Monika Kuryło pisze...

Pięknie prezentują się twoje brwi :)
KLIK

elpiss pisze...

mam podobny zestaw z e.l.f., te kolorki byłyby dla mnie zbyt jasne

Science Woman pisze...

właśnie jakiś wosk, czy żel do brwi by mi się przydał...

becomingbeauty pisze...

zdecydowanie moje kolorki ;)

Justyna pisze...

Uwielbiam ten zestaw. Ja mam wersję dark.

Anonimowy pisze...

Swietne zdjecia!

Jestem Angela pisze...

Dziękuję :)

Jestem Angela pisze...

Ja u siebie czegoś takiego nie zauważyłam.

Jestem Angela pisze...

Dziękuję

Jestem Angela pisze...

Ten z elfa też mnie kusi :)

Jestem Angela pisze...

dziękuję :)

Vena Styl pisze...

zaciekawił mnie ten produkt. kolorki śliczne i efekt na brwiach idealny.

pathy pisze...

bardzo fajne kolory!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.