Ciasteczka z wróżbą idealne na Andrzejki...


   Ciasta z wróżbą zawsze wzbudzały u mnie wielkie zainteresowanie. Widywałam je w filmach, gazetach, ale nigdy nie miałam okazji ich spróbować. Z okazji Andrzejek znowu mnie na nie naszło i znalazłam je w internetowym sklepie Pinkdrink




Każde takie ciasteczko pakowane jest oddzielnie. Co do ich smaku to powiem szczerze, że są przeepyszne! Bardzo kruche i pachnące. Przypominają mi smak takich rurek, które dodaje się do lodów.


a w środku znajdujemy wróżby...






Jeśli jesteśmy w temacie Andrzejek to miałam ambitny plan wróżenia, ale nie dość, że poparzyłam sobie palce, zalałam wszytko dookoła woskiem to mimo licznych prób nie wyszło mi nic mającego jakiś konkretny kształt.



No może oprócz tego czegoś, co przypomina mi dwa przytulające się ludziki.


Udostępnij ten post