Kocia pomadka ze sklepu Oasap...


   W poście z zakupami ze sklepu Oasap pokazywałam Wam szminkę jaką sobie zamówiłam i wiele z Was chciało zobaczyć ją z bliska. Pierwsze co chyba każdemu rzuciło się w oczy to urocze kocie opakowanie.


Pomadka przyszła do mnie w tekturowym opakowaniu,a  dodatkowo była jeszcze zabezpieczona folią.

Odcień który wybrałam to numer 02. W opakowaniu wygląda bardzo rażąco, ale jak zobaczycie niżej na ustach już mniej.

Pomadka jest bardzo kremowa dzięki czemu ładnie sunie po ustach. Ma bardzo dobrą pigmentacje i równo pokrywa usta. Nie zauważyłam aby je wysuszała. Bez problemu utrzymuje się do trzech godzin po czym nie ma po niej śladu i możemy ponownie ją zaaplikować. Lubię nadawać jej matowego wykończenia poprzez lekkie przypudrowanie sypkim pudrem.

Szminkę możecie zobaczyć na stronie. Obecnie jest wyprzedana, ale mam nadzieję, że szybko wróci. bo czaję się na jeszcze jeden kolor.




Udostępnij ten post