niedziela, 2 listopada 2014

MeMebox zawartość... plus rozdania !


   Niedawno trafiło do mnie już kolejne pudełeczko MeMebox. Od kilku miesięcy regularnie zamawiam pudełeczko i postanowiłam się Wam pochwalić. MeMebox przychodzi do nas prosto z Korei. Po tygodniu ładne różowe pudełeczko do domu przynosi nam kurier. Na stronie tutaj macie różne boxy do wyboru są tańsze i droższe, często są obniżki, wiec warto na nie polować.


Mój box to się #41 superbox my cute wishlist i kosztował 23$ plus 7$ wysyłka.

W środku znalazłam krem do rąk z masłem shea oraz oliwą z oliwek, którego cena to 5$


Mi trafił się słodki pingwinek, ale była jeszcze świnka, foczka i koala.

Dalej mamy przeurocze kremy w kształcie babeczek, każdy za 6$.

Żelowy krem głęboko nawilżający, liftingujący krem z czarną herbatą oraz krem-żel rozjaśniający przebarwienia. 

Dalej mamy pudełeczko, a w nim pięć kredek do oczy. Taki zestaw kosztuje 54$



Powiem, że te kredki są genialna! Po kilku minutach zastygają i utrzymują się cały dzień!


Następnie znalazłam maskę do twarzy z glinką niebieską oraz węglem drzewnym. Jej cena to 1$

Nie zabrakło również czegoś w włosów. Mowa tu o masce do włosów. Jej cena to 5$


Dwa opakowania płatków nasączonych, który nakładamy na wybrane partie w celu nawilżenia i  znormalizowania nasze skóry. Kosztuje opakowanie kosztuje 2$

Dalej znalazłam balsam do ust w kształcie świątecznego cukierka, który kosztuje 5$. Dorzucili także temperówkę, która przydaje się przy kredkach do oczu. 


Niebawem powiem Wam wiecej o poszczególnych produktach, dajcie mi tylko czas je przetestować.



Mam dla Was takie pudełeczko do rozdania. Odsyłam Was na @jestemangela



Udostępnij ten wpis

29 komentarzy :

Blogowy Świat pisze...

pierwszy raz widzę takie pudełeczko, zawartość jest bardzo fajna ;)
Można wiedzieć ile zapłaciłaś za nie?

Anna Niezgódka pisze...

gdzieś już widziałam podobne pudełeczko, fajna zawartość

Jestem Angela pisze...

23$ plus 7$ wysyłka.

Tested Cosmetics pisze...

O matko boska, ale urocze opakowania <3

Natallie pisze...

jeju, jest piekne! :) oczywiscie zglaszam sie do rozdania, jeszcze dzis dodam na insta (nataliacoentrao).
kurczę, nie wiedzialam, ze kosmetyki moga byc takie śliczne. :D

Marzena Makeup & Beauty pisze...

Zakochałam się w kredkach :)

Anonimowy pisze...

100 zł za kilka próbek??? szok

L Pink pisze...

Babeczki sś świetne ;d

Milena M pisze...

Jestem oczarowana kredkami :)

kosmetyko holiczka pisze...

Śliczności *-* Ale ciut drogo...

żaneta serocka pisze...

zawartość jest przesłodka, wszystko takie piękne!

Anya pisze...

Opakowania są przesłodkie :) Ja narazie myślę na glossboxem/shineboxem ale i tak ciężko mi się zdecydować na subskrypcje, ciąglę to odwlekam :p

becomingbeauty pisze...

Robi wrażenei ;D ale dla mnei za drogo niestety ;)

Monika Kosmetyka pisze...

Jeeej ale cudowny box :D

agrestaco6 pisze...

świetne rzeczy :)

Martyna pisze...

cudowne rzeczy!

BlondeChemist pisze...

Zawartość pudełeczka wygląda świetnie, urocze opakowania mają te kosmetyki :)

skleping mode: ON | patrycja pisze...

Czaję się na to pudełeczko od kiedy weszło na rynek. Wtedy jeszcze nie wysyłali poza USA. Czatuje na takie, w którym będzie jak najwięcej pielęgnacji, bo uwielbiam koreańskie kosmetyki :) Kremik do rąk mam podobny, u mnie sówka :)

Panna Paulina Dominika. pisze...

Aj, tak ! :) Świetne kosmetyki, świetne pudełko. Wzięłam udział w rozdaniu ! :P

Polinska pisze...

Mnie najbardziej urzekły te muffinki! http://polinska.blogspot.com/ :)

Perfekcyjny Poradnik Pani Domu pisze...

Nie mam insta:(:( wielka szkoda:(

AniaSKF pisze...

Jak się udostępnia zdjęcia na insta???????????

OlusiaR88 pisze...

Udział wzięty :)

Anulka M. pisze...

Zamawiam niemal od roku, kupiłam chyba 100 pudeł :)

Angela pisze...

To nie są próbki! akurat tu mamy same pełnowymiarowe produkty, które są dużo drozsze niż cena pudełka.

Angela pisze...

Bo to uzależnia ;)

Angela pisze...

niabawem będzie koeljne rozdanie na blogu :)

Corner passion pisze...

Są już wyniki ?:) Czy przeoczyłam gdzieś...

Ivi pisze...

o matko..ale wszystko fajne! :)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.