niedziela, 30 listopada 2014

O moim podkładzie idealnym słow kilka...Dream Satin Liquid od Maybelline




 Od zawsze poszukiwałam idealnego podkładu dla siebie i tak trafiłam na Dream Satin Liquid. O tym, że jest genialny świadczy kilkanaście zużytych opakowań. Na półkach drogeryjnych pojawiają się coraz to nowsze podkłady i rawie rok temu porzuciłam mój ideał na coś nowego. Używałam wielu innych i owszem całkiem dobrze mi się sprawdzały, ale kiedy miesiąc temu powróciłam do Dream Satin Liquid  przekonałam się, że żaden podkład nie jest w stanie mu dorównać. 


Odcień na który zawsze się decyduję to 10 ivory i jest to dosyć jasny, ale bardzo żółty kolor. Dla mnie idealny!


Podkład ma bardzo lekką konsystencje, dobrze rozprowadza się na skórze zarówno palcami jak i pędzlem, a gdy zaaplikuje go gąbeczką to efekt jest jeszcze lepszy. Krycie określiłabym jako średnie, ale nawet przy moich licznych przebarwieniach zakrywa to co chce ukryć. Mam rozszerzone pory i ten podkład nie podkreśla tego, mam wręcz wrażenie, że zmniejsza ich widoczność, ewidentnie wygładza skórę.  Tak jak zapewnia producent pozostawia na skórze satynowe wykończenie co strasznie mi się podoba i tylko minimalnie utrwalam go pudrem. 


Na mojej mieszanej cerze utrzymuje się od rana do wieczora, przy czym lekko się ściera, ale to raczej normalne. Nie wysusza skóry, nie zapycha i co najważniejsze nie czuć na na twarzy. 


Nie spodziewałam się, że kiedykolwiek to powiem, ale ten podkład to moja druga skóra. Jest idealny i mogę używać go do końca życia. 

Udostępnij ten wpis

31 komentarzy :

Fashionalangelica pisze...

Nie miałam go jeszcze, ale skoro polecasz koneicznie muszę spróbować!

Fashionalangelica pisze...

Co Ty masz na ustach, że to tak ładnie wygląda? Podobają mi się Twoje włosy!

Anna_Antonina pisze...

Zazdroszczę Ci odnalezienia swojego podkładowego ideału! Ja nadal szukam, ale tego nie miałam, wiec w jakiejś promocji go zgarnę i spróbuję :)

Southgirl pisze...

Mialam go kilka razy i po pierwszym nieudanym podejsciu, rowniez sie w nim zakochalam, aktualnie mam odcien Nude, jak dla mnie zbyt zolty, ale dostalam od kolezanki, wiec nie wybrzydzam ;) Mieszam go z najjasniejszym Healthy Mix i jest idealny :)

patrycja sprada pisze...

Jeszcze go nie miałam ale jak jest żółty to będę musiała zakupić ten Twój ocień :))) Mnie się u Ciebie na buzi bardzo podoba!

Anna Niezgódka pisze...

nie miałam,ale widzę,że warto go kupić

Część Mnie pisze...

Wygląda na Tobie pięknie!

Milena M pisze...

Nie miałam, ale może wypróbuję :)

ESM Beauty pisze...

Bardzo ładnie wygląda na cerze, coś dla mnie :)

Agata Wójcik pisze...

może kiedyś go zakupię :D

Malinka M. pisze...

Ocho, czyli cos dla mnie.Będę o nim pamiętać i chętnie wypróbuję :-)

kosmetyko holiczka pisze...

Pięknie wygląda na skórze :)

narja pisze...

Bardzo ładnie wygląda na skórze:)

Justyna Kowalska pisze...

Na twarzy wygląda super, ale jakoś w sklepie nie zwróciłam na niego uwagi, kolejnym razem na pewno to zrobię:)

Science Woman pisze...

zachwalasz go tak, że chyba i ja się skuszę:)

Kosmetyczne Pudełko pisze...

Ostatnio o nim myślałam, pięknie wyglądasz :)

Paula pisze...

nie miałam z nim styczności, ale z chęcią zakupię w przyszłości ;)

Sayaka pisze...

Gratuluję znalezienia ideału ;) Ja niestety nadal poszukuję "tego jedynego" podkładu...

Natalia - juicy raspberry pisze...

Ja ciągle szukam tego NAJ :)

Anya pisze...

chętnie go wypróbuję :) jest dostępny stacjonarnie w drogeriach?

Rarity pisze...

Ma bardzo fajny kolor. Ja swój ideał tez juz mam i kosztuje 10 zł xd

Daria Fuczko pisze...

jestem oczarowana Twoją urodą!<3

Co ona zmalowała pisze...

Zgadzam się z tym, że nie czuć go na twarzy :) Jest świetny :)

Michalina Mielnicka pisze...

Muszę go kiedyś wypróbować :) Póki co od jakiegoś czasu jestem zakochana w Rimmelu Wake Me Up, znalazłam swój ideał.

L Pink pisze...

Świetnie się prezentuje :)

Angela pisze...

Konturówka z Bourjois i na to zloty cień z catrice :)

Angela pisze...

Healthy Mix też bardzo lubię :)

Angela pisze...

:)

Angela pisze...

Dziękuję!

CarolineB pisze...

świetny efekt daje:) też muszę go w przyszłości wypróbować może to będzie w końcu ten jedyny :) :)

BrightBlonde pisze...

właśnie go kupiłam, rewelacyjny!

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.