poniedziałek, 17 listopada 2014

Pachnący tydzień z candy corn...


  Woski na dobre zagościły u mnie w domu i coraz to nowsze zapachy umilają mi dłuuugie jesienne wieczory. Jakiś czas temu odpaliłam sobie candy corn i...i zapachu nie poczułam. W zeszłym tygodniu zrobiłam kolejne podejście to tego zapachu.


Według producenta wosk jest połączeniem cukierków i słodkiej kukurydzy, wiec jako łasuch spodziewałam się wielkiego wow!

Niestety mimo wypalenia całego wosku nie jestem w stanie powiedzieć czym pachniał, bo zapachu nie poczułam. Absolutnie nic, a nic. Pierwszy raz spotykam się z tym, że wosk nie pachnie ani trochę.


Także Candy corn to dla mnie totalne rozczarowanie.



Udostępnij ten wpis

17 komentarzy :

Fashionalangelica pisze...

Ten typ tak ma :/ czytałam kilka rezencji i nikt nic nie poczuł :D

Rarity pisze...

a próbowałaś na mniejszych powierzchniach, ewentualnie zmieniłaś położenie kominka lub otworzyłaś okno? ruchy powietrza też czasem się przycyzniają do braku zapachu : )

kosmetyko holiczka pisze...

Jakiś trefny Ci się trafił :< Mam ten wosk z ubiegłego roku i jest baaardzo intensywny ;)

Część Mnie pisze...

Jestem ciekawa tego zapachu! :)

malenka pisze...

Kurczę dziwna sprawa. Zawsze woski pachną mniej lub bardziej, ale pachną O.o

pirelka pisze...

Do mnie te zapachy Halloweenowe nie przemawiają, są to zupełnie nie moje nuty.

Anonimowy pisze...

Miałam go i cos tam było czuć, ale minimalnie i jest to nic konkretnego, bo ani kukurydzy ani słodyczy nie czuć... może ten zapach jako świeczka byłyby bardziej zapachowy...

Anna Niezgódka pisze...

może jakiś zwietrzały ci się trafił :

żaneta serocka pisze...

skoda, że się rozczarowałaś

Kasiaaa pisze...

Mam ten wosk i mi on pachnie słodką kukurydzą, marchewką i dynią ;-) Ale zapach jak najbardziej jest u mnie wyczuwalny i jest ok :)

Justyna pisze...

Ja na niego się nie skuszę ;-)

Angela pisze...

czyli nie tylko ja miałam problem z tym woskiem :)

Angela pisze...

Próbowałam, ale totalnie nic. Doszło to tego dokładałam coraz więcej i wiecej przenosząc kominek i nic.

Angela pisze...

czyli miałam jakiś dziwny egzemplarz :/ a szkoda, bo spodziewałam się czegoś mega słodkie!

Angela pisze...

hmmm szkoda, że mój nie pachniał :/

Angela pisze...

możliwe, ale przeglądałam właśnie wpisy na innych blogach i część ma bardzo intensywny zapach, a część właśnie nie. Nie mam pojęcia od czego to zależy.

Klaudia Łepkowska pisze...

Ja kupiłam swój pierwszy Yankee Simply Cinnamon i jak w torebce był to teraz wszystko mi pachnie, a jak palę to nic ! Nic nie czuję :<

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.