środa, 12 listopada 2014

Pachnący tydzień z honey glow...


    Jakiś czas temu totalnie przepadłam na punkcie zapachowych wosków, ale okresie letnim totalnie nie było mi w głowie palenie ich. Jesień to idealna pora na nowe zapachy, dlatego ostatnio coraz chętniej sięgam wszelkie świeczki czy woski. Pierwszy na jaki się zdecydowałam jest honey glow z Yankee Candle.


Na pierwszy rzut oka spodziewałam się czegoś bardzo słodkiego..może z delikatną korzenną nutą. Jednak tuż po odpaleniu kominka poczułam miłą niespodziankę. Wosk ma bardzo przyjemny perfumowany aromat, wyczuwam miód w połączeniu z męskim zapachem. Jest to bardzo przyjemna, elegancka mieszanka. 


Zapach bardzo długo pozostaje w mieszkaniu nawet po zgaszeniu kominka utrzymuje się przez kilka godzin.


Honey glow to idealny wybór dla osób lubiących eleganckie, perfumowane zapachy z domieszką męskich perfum. Mnie bardzo przypadł do gustu mimo, iż początkowo spodziewałam się czegoś innego.


Udostępnij ten wpis

20 komentarzy :

Fashionalangelica pisze...

Przepiękne zdjęcia! Muszę przynać, że zaciekawiłaś mnie tym zapachem i dorzucę go sobie to koszyka, bo właśnie zabrałam się za swiąteczne zamówienie ;)

Anna_Antonina pisze...

Zdjecia <3 ja też bardzo lubię męskie zapachy, więc pewnie i mnie się spodoba honey glow

Anna_Antonina pisze...

Sama wstawiałaś szablon? Jak tak to mialabym kilka pytań do Ciebie, bo moje zdolności html to tragediaa

Angela pisze...

Nie, nie wstawiałam sama...ale i tak napisz do mnie na angelabloguje@gmail.com podpytam i jak będę mogła pomagę :)

Anonimowy pisze...

bardzo lubię męskie zapachy :)

Natalia | JakPięknieByćKobietą pisze...

Mam i lubię ten zapach :D

Angelika Ś. pisze...

przyznam, że po Twoim opisie sama nie wiem czy polubiłabym ten zapach

Michalina Mielnicka pisze...

Skoro kusi męską nutą.. jest to zapach w sam raz dla mnie <3

Część Mnie pisze...

Uwielbiam ten zapach, ahh!

malenka pisze...

Przepiękne zdjęcia! :)

Catalina pisze...

Mam go, aczkolwiek jeszcze nie odpalałam :)

pirelka pisze...

Tego zapachu jeszcze nie miałam ;) może kiedyś się skusze, ale na sucho do mnie nie przemawiał.

Southgirl pisze...

Uwielbiam ten zapach, jeden z ulubionych woskow :D

xkeylimex pisze...

Czytałam o nim wiele pozytywnych opinii, ale akurat, gdy robiłam ostatnio zamówienia na woski, Honey Glow był niedostępny :(

żaneta serocka pisze...

czarujący jest ten zapach

Justyna pisze...

Nie znam tego zapachu ;-)

Rarity pisze...

Ja jednak bardziej wole honey&spice, ale ten tez nie jest zly : p

Angela pisze...

Koniecznie muszę sobie odpalić honey&spice ;)

ekstrawagancja ekstrawaganckiej pisze...

Dopiero ostatnio wypróbowałam mój pierwszy wosk i... zakochałam się w YC od pierwszego 'rozpalenia'. Miałam bardzo letni zapach, ale już szykuję się na świąteczne zamówienie :) Te woski trzeba wypróbować i pokochać!

the Cieniu pisze...

Chciałabym kupić ten wosk, ale ciągle nie udaje mi się na niego trafić w sklepie stacjonarnym do którego zaglądam

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.