poniedziałek, 24 listopada 2014

Pachnący tydzień z...Ginger dusk


   Widząc etykietkę wosku Ginger dusk nie wiedziałam czego się spodziewać. Wydawało mi się, że będzie to mało intensywny świeży zapach. Jednak kiedy go zapaliłam po kilku sekundach poczułam bardzo mocny zapach, który w bardzo krótkim czasie rozszedł się po całym pokoju..


Ginger dusk pachnie bardzo intensywny, ale zarazem dosyć świeżo. Na początku mocno wyczuwalny jest tutaj imbir za którym nie przepada, ale w tym wosku dosyć ciekawie połączony został z cytrusowym zapachem, co daje naprawdę przyjemny zapach.

Ten wosk to idealny zapach na długie jesienne wieczory. 

Udostępnij ten wpis

12 komentarzy :

Justyna pisze...

Imbir mnie nie przekonuje ;-)

Natalia - juicy raspberry pisze...

ja również za imbirem nie przepadam pod żadną postacią ;d

Fashionalangelica pisze...

Mam go i dla mnie to o jeszcze czymś waniliowym zalatuje, jest boski!

Anna_Antonina pisze...

Pięknie musi pachnieć. Ja bardzo lubię wszelkie korzenne przyprawy, imbir także :)

Mint Lips pisze...

Nie przepadam za zapachem imbiru więc chyba się nie skuszę :) Chociaż.... nigdy nie mów nigdy ;D

Kasia Szewczyk pisze...

Nie korzystam z wosków ;]

Michalina Mielnicka pisze...

Skoro to cytrusowo-korzenna nuta, musi być naprawdę caacy :) Do końca mojego rozdania z nagrodą w postaci butów UGG zostało już tylko 6 dni. Jeśli jeszcze się nie załapałaś, zapraszam serdecznie.

Część Mnie pisze...

Koniecznie muszę spróbować tego zapachu! :)

ekstrawagancja ekstrawaganckiej pisze...

Cytrusy i imbir? Idealne połączenie!

Anonimowy pisze...

Musi pieknie pachniec...kocham imbir!

Rarity pisze...

Mam go, ale jeszcze nie palilam i musze to koniecznie nadrobić ! <3

xkeylimex pisze...

Nie znam tego zapachu i nie jestem przekonana, by go kupić... Imbir mógłby mi się nie spodobać ;)

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.